• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

راه اندازی فاز سوم نرم افزار شهر ۱۰۰ با محوریت اجرای احکام ماده صد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

راه اندازی فاز سوم نرم افزار شهر ۱۰۰ با محوریت اجرای احکام ماده صد

راه اندازی فاز سوم نرم افزار شهر ۱۰۰ با محوریت صدور الکترونیکی اجرای احکام  کلید خورد.
با توجه به حساسیت موضوعات مربوط به کمیسیون ماده صد و تسهیل ارائه خدمات به شهروندان و همچنین با توجه به عدم وجود نرم افزار در حوزه اجرای احکام صادره ماده صد ،به پیشنهاد کمیسیون ماده صد؛ راه اندازی فاز سوم نرم افزار شهر ۱۰۰ با محوریت صدور الکترونیکی اجرای احکام  کلید خورد. 

با توجه به حساسیت موضوعات مربوط به کمیسیون ماده صد و تسهیل ارائه خدمات به شهروندان و همچنین با توجه به عدم وجود نرم افزار در حوزه اجرای احکام صادره ماده صد ،به پیشنهاد کمیسیون ماده صد؛ راه‌اندازی فاز سوم نرم افزار شهر ۱۰۰ با محوریت صدور الکترونیکی اجرای احکام  کلید خورد. 

 بنا به پیش‌بینی‌های صورت گرفته فاز سوم حداکثر تا یک ماه آینده آماده قابل اجرا و راه اندازی بوده و این نرم افزار تماما در توسعه واحد نرم افزار پرتال شهرداری ارومیه راه اندازی و کدنویسی می شود.

شایان ذکر است پیش از این فازهای اول و دوم سامانه شهر ۱۰۰ رونمایی شده بود.

از مهمترین مزایای فازهای قبلی این سامانه می توان به تسریع و بهبود روند ارجاع پرونده های ماده صد به کارشناسان دادگستری، تسهیل و شفافیت فرآیندهای مربوط به پرونده های ماده صد، دسترسی سریع و آسان کارشناسان دادگستری به کارتابل شخصی خود، ثبت آنلاین نتیجه بازرسی کارشناسان، حذف مراجعات حضوری کارشناسان به کمیسیون ماده صد، ارائه کارتابل مدیریتی تحت وب و گزارشات متنوع را می توان مورد اشاره قرار داد.

 همچنین بررسی آنلاین و ارزیابی دقیق پرونده ها، ایجاد وحدت رویه و اشل واحد، حذف مراجعات حضوری و دسترسی مناطق از آخرین وضعیت ارسالی پرونده ها  با افتتاح فازهای اول و دوم سامانه شهر ۱۰۰ امکانپذیر شده است.

Print
296 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان