• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رزمایش سراسری کمک مومنانه با توزیع 200 هزار بسته معیشتی آغاز شد/ ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی در جهت قطع زنجیره کرونا
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رزمایش سراسری کمک مومنانه با توزیع 200 هزار بسته معیشتی آغاز شد/ ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی در جهت قطع زنجیره کرونا

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور صبح امروز با حضور دربرنامه زنده رادیویی شهریمیز با اشاره به رزمایش کمک مؤمنانه در استان و تشکر از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه ، فرمانده سپاه شهدا استان و استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رزمایش کمک مومنانه و دستگیری از نیازمندان و فقرا آغاز شد .

وی با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه در حسینیه ثارالله در آستانه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد:   در این رزمایش 200 هزار بسته معیشتی در سراسر استان در بین افراد نیازمند توزیع می شود که توزیع 40 هزار بسته آن در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز و مابقی نیز تا پایان ماه رمضان توزیع خواهد شد که این کمک ها به صورت شبانه توزیع می شود.

شهردار ارومیه گفت:  با همدلی و وفاق می تواند شاهد آسایش و امنیت در جامعه بود و می توان در کنار هم زندگی کرد.

وی عنوان کرد:  همواره در زندگی، همسایه از حال همسایه باخبر و در صورت کمک از آن  حمایت و دستگیری می کند و چه خوب که این حرکت های بسیار پسندیده در گوشه و کنار زندگی شهری و روستایی توسط رسانه ملی و شبکه های مجازی به تصویر کشیده شود و اینکه با همدلی می توان در کنار هم زیست.

شهردار ارومیه در ادامه با بیان اینکه همچنان ضدعفونی شبانه  معابر پرخطر و سایر معابر اصلی و فرعی شهر و ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای قطع زنجیره کرونا تداوم دارد، اظهار کرد: با هماهنگی مرکز بهداشت جهت پیشگیری از شیوع کرونا بر روی  200 نفر از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی تست آزمایش کرونا صورت گرفت.

وی اظهار کرد:  در حال حاضر از نظر وضعیت کرونا در وضعیت قرمز نیستیم و روند رو به افزایش نیست و این بدلیل رعایت  موارد بهداشتی و مانندن در خانه توسط مردم صورت گرفته است.

شهردار ارومیه از مردم درخواست کرد جهت شکست کرونا، توصیه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و اجتناب از تجمعات و ماندن در خانه را همچنان رعایت کنند.

وی ابراز امیدوار کرد که ان شالله با رعایت بهداشت فردی و جمعی و فاصله گذاری اجتماعی و ماندن در خانه  شیوع ویروس کرونا کاهش و در نهایت زنجیره آن قطع شود تا  این مقطع سخت را نیز پشت سر بگذارنیم.

Print
350 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان