• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رضایت 70 درصدی شهروندان ارومیه از عملکرد شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رضایت 70 درصدی شهروندان ارومیه از عملکرد شهرداری ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، بر اساس نظر سنجی صورت گرفته در بازه زمانی 2 بهمن لغایت 17 بهمن، در مناطق پنجگانه شهرداری ارومیه و شرکت 500 تن از شهروندان، میزان رضایت از عملکرد شهرداری ارومیه به 70 درصد رسید.

در این نظر سنجی 73/4 درصد از شهروندان مرد و باقی زن بودند. 1/4 درصد از شرکت کنندگان زیر 20 سال، 29/4 در سنین 20 تا 30 سالگی، 44/6 در گروه سنی 31 الی 40 سال، 19/6 در سنین 41 تا 50 سالگی و 5 درصد نیز در سنین 51 تا 60 سالگی قرار داشتند.

بر اساس این گزارش 34/3 درصد شرکت کنندگان دارای مدرک دیپلم و فوق دیپلم، 31 درصد دارای مدرک لیسانس، 7/5 درصد دارای مدرک فوق لیسانس، 1/6 درصد دارای تحصیلات دکترا و بالاتر بودند. باقی شرکت کنندگان دارای مدرک زیر دیپلم بودند.

بر اساس ارزیابیهای صورت گرفته از پرسشنامه های جمع آوری شده بیشترین رضایتمندی در بخش عمران و توسعه شهری، زیباسازی و مبلمان شهری، توسعه فضای سبز، بخش ورزشی و فرهنگی و نیز ارائه خدمات شهری بوده است.

نتیجه 70 درصدی رضایت شهروندان ارومیه از عملکرد شهرداری ارومیه، در شرایطی در سال جاری حاصل شده است که این رقم در سال گذشته به 54 درصد بالغ شده بود.

برنامه ریزی منسجم مدیریت شهری برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان در حوزه های مختلف ضمن اینکه توانسته است رضایت شهروندان را در این دوره از فعالیت شورای اسلامی شهر ارومیه و شهرداری حاصل کند، در جشنواره ها و ارزیابی عملکردها توسط نهادهای قانونی و ذیربط نیز توفیقات لازم کسب شده است.

کسب مقام برتر توسعه فضای سبز از سوی مجمع متخصین و نخبگان شهری، کسب مقام برتر اجرای پروژه های عمرانی توسط دبیرخانه مدیریت جهادی کشور و کسب سه مقام برتر در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت خدمات شهری از جمله دستاوردهایی است که شهرداری ارومیه در کنار دستاورد بزرگ کسب رضایت مردم، حاصل شده است.

Print
838 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان