• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رعایت مسائل شرعی در تغسیل، تکفین و تدفین اموات
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رعایت مسائل شرعی در تغسیل، تکفین و تدفین اموات

در نشست نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با شهردار در محل باغ رضوان تاکید شد

به گزارش مدیریت ارتباطات  و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حجت الاسلام عباسعلی مومن،  رئیس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه در این نشست  پس از ارایه گزارش عملکرد، بیان کرد:  امانت داری در اموال، نگهداری بیت المال،  مدیریت هزینه ها، نظم و انضباط، تکریم ارباب رجوع و خانواده های داغدار از اولویت های کاری مدیریت جدید است.

وی دوطبقه کردن قبور اموات ، یکسان سازی سنگ قبور، حذف اسماءجلاله و آیات مبارکه از روی سنگ قبور،  تبدیل قبور امانتی به دو طبقه و بررسی و حل مشکلات شرعی توسط ناظرین شرعی اهل علم را از برنامه های آتی مدیریت جدید عنوان کرد.

مجید آقا زاده، شهردار ارومیه نیز در این نشست  از حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و  امام جمعه ارومیه در باغ رضوان تشکر و قدر دانی کرد و گفت:    بعنوان یک شهروند دغدغه رعایت مسائل شرعی درمورد اموات را داشتم که با حضور مدیریت جدید  و نگاه جدی و عالمانه ایشان در این زمینه مشکلات پیش رو حل و فصل می شود.

وی افزود:  درحوزه نظارتی و مدیریت شهری نظم ،انضباط و امانتداری در اموال رعایت شود.

 

در ادامه این نشست، حجت الاسلام مهدی قریشی، نماینده  ولی فقیه در آذربایجان غربی  و امام جمعه ارومیه  اظهار کرد:  بعد از این شاهد پیشرفت و رعایت دقیق مسائل شرعی با حضور اهل علمِ متعهد و آشنا به مسائل شرعی در این زمینه خواهیم بود.

وی با اشاره به مقوله آموزش مسایل شرعی برای کادر، گفت:  دربحث آموزش مسائل شرعی برای کادر مرتبط درتغسیل،تکفین و تدفین اموات از طرف حوزه علمیه (برادران و خواهران) تعامل و همکاری های  لازم صورت می گیرد.

Print
239 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان