• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رفت و روب 450 کیلومتر از معابر شهری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رفت و روب 450 کیلومتر از معابر شهری ارومیه

وی افزود: بیش از 450 کیلومتر از معابر شهری روزانه به وسیله هفت دستگاه جاروی مکانیکی این سازمان رفت و روب می‌شوند.

بهمن‌خواه ادامه داد: ورودی‌های شهر از جمله جاده سلماس از میدان فرودگاه تا میدان آزادی، جاده مرزی سرو تا دانشگاه ارومیه، بزرگراه شهید کلانتری و جاده سنتو (مهاباد) تا اول تقاطع امامزاده و بلوار ساوالان روزانه به وسیله ادوات خودروی این سازمان جاروب می‌شوند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه ادامه داد: سطح معابر شهر ارومیه نیز به وسیله چهار دستگاه جاروی مکانیکی تنظیف می‌شود که کمربندی خاتم‌الانبیاء، چهار باند بلوار والفجر، بلوار شهید باهنر، بلوار شهید رجایی، بلوار بهداری – شیخ تپه و بلوار شیخ شلتوت از مهم‌ترین معابر شهر هستند که در این ایام به صورت مستمر با این دستگاه‌ها روفت و روب می‌شوند.

بهمن‌خواه از ایجاد ایستگاه‌های سیار تعمیر گاهی در ورودی‌های شهر برای اولین بار در طول سال‌های گذشته توسط سازمان مطبوعش خبر داد و گفت: سه تعمیرگاه سیار این سازمان امسال در سه نقطه از مبادی ورودی شهر مستقر شده است که به صورت رایگان آماده ارائه خدمات تعمیرگاهی و فنی به مسافران نوروزی هستند.

وی اظهار داشت: در این ایستگاه‌ها همچنین با ارائه نقشه‌های راهنمای شهری و توزیع کتابچه گردشگری که شامل آشنایی با مکان‌های تاریخی و دیدنی استان است، به مسافران نوروزی ارائه خدمات می‌کنند.

 

Print
1053 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان