• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رفع مشکلات صادرات هندوانه کاران ارومیه ای به اروپا
حیدری
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رفع مشکلات صادرات هندوانه کاران ارومیه ای به اروپا

شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه ؛  محمد حضرت پور با اشاره به رفع مشکلات هندوانه کاران ارومیه ای گفت: در سالهای اخیر غرفه داران میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه اقدام به کاشت هندوانه در مناطق گرمسیری(شهرستان جیرفت) می کنند که از این ظرفیت هم  در فصل حاضر در سطح شهرستان و استان استفاده و  هم به کشورهای خارجی صادر می شد.

وی افزود: متاسفانه با توجه به شیوع کرونا در سراسر جهان امسال شاهد وجود مشکلات عدیده ای در بحث صادرات هندوانه شدیم که چنانچه تدبیری به عمل نمی آمد، موجب ضرر هنگفت غرفه داران میدان میوه و تره بار می شد.

شهردار ارومیه گفت: با پیگیری های مکرر شهرداری ارومیه از وزارت راه و شهرساری و همراهی و مساعدت مهندس آدم نژاد معاون محترم این وزراتخانه توانستیم مشکل صادرات هندوانه از طریق حمل و نقل ریلی به اروپا را حل و صادرات این محصول از استان به سمت کشورهای اروپایی بارگیری و آغاز کنیم.

حضرت پور تصریح کرد: تمامی تلاش خود را بکار بسته ایم که با توجه به شیوع کرونا همشهریان در ارومیه اعم از کشاورزان و صادرکنندگان با کمترین تبعات و مشکلات اقتصادی این دوران را پشت سر بگذارند.

Print
355 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان