• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رفع مطالبات رانندگان ناوگان اتوبوس رانی /100 دستگاه اتوبوس فرسوده شهری بازسازی  می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رفع مطالبات رانندگان ناوگان اتوبوس رانی /100 دستگاه اتوبوس فرسوده شهری بازسازی می شود

قائم مقام شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  غلام رضا عدل دوست با اشاره به رفع مطالبات رانندگان ناوگان اتوبوس رانی،  بیان کرد:  با تشکیل کار گروهی با حضور نمایندگان صنف،  شورا و شهرداری یک سری مسایل رانندگان ناوگان  در حد استانی  رفع شده است که با رفع این مطالبات،  ناوگان از چند روز گذشته فعالیت مجدد خود را  جهت جابه جایی مسافران درون شهری در سطح شهر آغاز کرده است.
وی از شهروندان که در چند روز گذشته با یک سری مشکلات از نظر تردد در سطح شهر مواجه بودند عذرخواهی کرد  و گفت:  مدیریت شهری با بکارگیری اتوبوس های ملکی، مینی بوس و ناوگان تاکسی رانی 60 الی 70 درصد از مسافران درون شهری را جابه جا کرد .
عدل دوست با اشاره به رفع مشکلات مربوط به یارانه بلیط،  عنوان کرد:  مطالبات در خصوص یارانه بلیط رفع شده است و یک بخشی از آن نیز تا 45 روز آینده پرداخت می شود .
وی با بیان اینکه مقوله انتقال اسناد اتوبوس ها  نیز برابر دستور العمل اتخاذ شده اعمال می شود،  اظهار کرد:  موضوع در خصوص بیمه تامین اجتماعی و تسهیلات مشاغل سخت و زیان آور از طریق نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و استانداری  استان پیگیری و رفع می شود.
قائم مقام شهردار ارومیه در ادامه با بیان اینکه 100 دستگاه اتوبوس فرسوده شهری بازسازی  می شود،  اظهار کرد:  اخیرا با انعقاد تفاهم نام های مشترک  سه جانبه ما بین شهرداری، سازمان بودجه استان و صندوق کارافرینی امید،  100 دستگاه اتوبوس فرسوده شهری  برابر دستور العمل ها بازسازی می شود.
وی با بیان اینکه با امضاء این تفاهم نامه جهت بازسازی 100 دستگاه ناوگان اتوبوس رانی تسهیلاتی ارایه می شود، عنوان کرد:  این تسهیلات  5 ساله  و با نرخ سود 4 درصد خواهد بود.
به گفته وی با انعقاد تفاهم نام مشترک سه جانبه ،  100 دستگاه اتوبوس فرسوده شهری برابر دستور العمل ها بازسازی می شود و در صورت نیاز این مهم تداوم خواهد داشت.

Print
309 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان