• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رهاسازی فرد محبوس شده پس از تصادف دو خودرو
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رهاسازی فرد محبوس شده پس از تصادف دو خودرو

توسط نیروهای آتش نشانی انجام شد؛

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، ساعت 22:35 دقیقه شب گذشته 11 آبان ماه در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری بایکدیگر و محبوس ماندن سرنشینان هر دو خودرو بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه زنگ ایستگاه 5 را به صدا درآورد و آتش نشانان را به محل حادثه در بزرگراه عدالت اعزام کرد.

مهدی خادم افسر آماده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه چنین اظهار داشت: دو دستگاه خودرو سواری پژو 206 و پژو 405 درحال حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه عدالت بودند که به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد کردند که در این برخورد راننده خودرو 405به دلیل شدت ضربه در داخل خودرو محبوس مانده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی صحنه ی حادثه و نصب علائم هشدار دهنده ی ترافیکی، مشغول عملیات شدند و ضمن قطع جریان برق خودروها با استفاده از ابزار و تجهیزات ویژه نجات توانستند فرد محبوس مانده را از میان آهن های مچاله شده بیرون آورده و جهت انجام اقدامات پزشکی و انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای آتش نشانی پس از انتقال هر دو خودرو با چرثقیل پلیس راهور به پارکینگ و اقدام به ایمن سازی محل حادثه به عملیات خود پایان دادند. 
وی تصریح کرد: علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور در حال بررسی است.

Print
283 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان