• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

روند نزولی دفن شدگان کرونایی در باغ رضوان/ پرسنل آرامستانها در صف اول احتمال ابتلا به کرونا هستند
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

روند نزولی دفن شدگان کرونایی در باغ رضوان/ پرسنل آرامستانها در صف اول احتمال ابتلا به کرونا هستند

رییس سازمان آرامستانهای شهرداری ارومیه عنوان کرد:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین امیرعباس عابدینی با اشاره به اینکه سال گذشته بیماریهای قلبی، سرطانی، امراض داخلی و کرونا به ترتیب رتبه های اول تا چهارم آمار فوت شدگان را به خود اختصاص داده بودند، اظهار کرد: امسال بیشترین آمار مرگ و میر به کرونا اختصاص یافته و متوفیان بیماری های قلبی , سرطانی و امراض داخلی در رتبه های بعد قرار گرفته اند.

 

وی افزود: نسبت به ماه گذشته آمار مرگ و میر در اثر ابتلا به بیماری منحوس کرونا و تدفین در باغ رضوان روند نزولی به خود گرفته است.

 

رییس سازمان آرامستانهای شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه آمار مرگ و میر نسبت به چهار ماه گذشته افزایش داشته و توسعه قطعات از مشکلات اصلی این سازمان است، افزود : از مسئولان درخواست می کنیم با اتحاد، انسجام و همدلی همچون گذشته در کنار ما باشند تا با تمهیدات لازم جهت هموار ساختن زمین های جزیره ای شکل که با پستی و بلندی همراه است قطعات را توسعه داده و برای دفن متوفیان آماده و تجهیز کنیم.

 

عابدینی با اشاره به افتتاح غسالخانه ویژه متوفیان کرونایی گفت: غسالخانه جدید شروع بکار کرده و مسئله سیستم برق این غسالخانه و همچنین سیستم روشنایی خیابان و سردخانه اموات کرونایی حل شده است.

 

وی ادامه داد: در سالهای گذشته ۹۰ هکتار زمین از اداره منابع طبیعی، املاک و اشخاص خریداری کرده ایم که ۱۳ هکتار زمین از سمت منطقه بادکی توسط املاک شهرداری به این سازمان تخصیص داده شده و به زودی مراحل خاکبرداری و تسطیح زمین جهت توسعه قطعات آغاز می شود.

 

عابدینی از عملکرد کارکنان این مجموعه که رضایت شهروندان را به همراه داشته است تقدیر و تشکر کرد و افزود : در ایام شیوع کرونا مردم به واسطه رسانه ها و حساسیتی که ایجاد شده است کادر درمانی را بیشتر دیده اند اما کادر تغسیل، تطهیر، تکفین و تدفین اموات کرونایی را کمتر دیده اند، در حالیکه کار این زحمتکشان آسانتر از کادر درمانی نیست.

 

وی ادامه داد : هر دو گروه زحمت می کشند اما متاسفانه تلاش شبانه روزی و گمنام پرسنل باغ رضوان که اکثرا با مشکل دیسک کمر نیز مواجه شده اند به چشم نیامده و حتی دو نفر از زحمتکشان این مجموعه با بیماری کرونا جان باختند که شهید هم حساب نشدند!

 

عابدینی تصریح کرد: در چنین شرایطی بیش از یکسال است که بدون هیچ اعتراضی آبروی شهر ارومیه را خریده و در فکر خانواده ها و متوفیان کرونای بوده اند و جا دارد به واسطه همین رسانه از زحمات شبانه روزی این ایثارگران نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

 

رییس سازمان آرامستانهای شهرداری ارومیه از حضور محمد حضرت پور شهردار ارومیه در سازمان آرامستانها جهت قدردانی از عملکرد این گمنامان که در صف اول احتمال ابتلا به کرونا قرار گرفته اند تشکر و خاطرنشان کرد: امیدواریم هموطنان عزیز با رعایت پروتکلهای بهداشتی برای ریشه کن کردن بیماری منحوس کرونا مهمترین نقش را ایفا کنند و به زودی شاهد آن باشیم که هیچ متوفی کرونایی در باغ رضوان ارومیه تغسیل و تدفین نشود.

Print
308 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان