• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رونق اقتصادی را در شهر ارومیه رقم می زنیم
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رونق اقتصادی را در شهر ارومیه رقم می زنیم

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور در مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره گل ها در گوللر باغی با بیان اینکه تمام دغدغه مدیریت شهری ارومیه در جهت توسعه شهری و رفاه شهروندی و ایجاد رضایمتندی در آنها است گفت: یکی از اهداف نهمین جشنواره گلها معرفی ارومیه به عنوان شهر گردشگر و معرفی ارومیه 2020 است که برای معرفی آن نیازمند یک سری زیر ساخت و کارهای تبلیغاتی چون برگزاری جشنواره ها هستیم.
وی هدف عمده جشنواره گلها را ایجاد شور و نشاط اجتماعی و اهمیت تبیین گل در فضای شهری و منازل شهروندان و در نتیجه آشنایی بیشتر مردم با گل و گیاه عنوان کرد و افزود: اقتصاد گل یکی از پررونق ترین اقتصادها در جهان است و باید از این ظرفیت در جهت رونق اقتصادی در شهر استفاده کرد و با در اختیار گذاشتن گلخانه های گل در اختیار تحصیل کنندگان این قشر در جهت تحقق این مهم گام برداشت.
شهردار ارومیه ادامه داد: توسعه کنونی شهر در سایه وحدت و تعامل رقم خورده است و این وفاق برای توسعه بیشتر استان کمک می کند.
حضرت پور تاکید کرد: باید از ظرفیت های طبیعی استان چون دریاچه ارومیه که اکنون روزهای پر آب را سپری می کند در جهت جذب گردشگر استفاده کرد.

 وی گردشگری طبیعی، گردشگری مذهبی، گردشگری ورزشی و گردشگری درمانی را از جمله راهبردهای شهرداری ارومیه برای توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی در شهر دانست و گفت: توسعه صادرات محصولات کشاورزی یکی دیگر از اهداف مدیریت شهری ارومیه است و اکنون در سایه تلاش ها برای توسعه صادرات شاهد صادرات محصول هندوانه از ارومیه به نقاط مختلف جهان هستیم.
شهردار ارومیه اظهار کرد: در سایه تلاش ها در  توسعه صادرات محصولات کشاورزی اکنون در حدود 70 هزار تن انگور به کشورهای عربی و کشورهای اروپایی صادر می شود و این مهم از دستاوردهای برگزاری جشنواره انگور در طول هفت سال گذشته رقم خورده است.
وی باتاکید براینکه تمام دغدغه های مدیریت شهری ارومیه در جهت تحقق افق 1404 و یکی از محورهای آن برخورداری مردم از اقتصاد پویا  و افزایش سرانه درآمد مردم است گفت: با استفاده از تمام ظرفیت های طبیعی درشهر ارومیه چون دریاچه زمینه های اشتغال را فراهم و رونق اقتصادی در شهر را رقم می زنیم.

Print
340 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان