• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

روگذر ورودی ارومیه از سمت مهاباد تقاطع غیرهم سطح آذربایجان تا پایان سال دوطرفه می‌شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

روگذر ورودی ارومیه از سمت مهاباد تقاطع غیرهم سطح آذربایجان تا پایان سال دوطرفه می‌شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  محمد کاظم زوار افزود:  سه چهارم این پروژه که یک کیلومتر طول دارد، تاکنون به اجرا درآمده و یک چهارم باقیمانده نیز تا پایان سال اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: مسیر یک طرفه ورودی شهر ارومیه از سمت مهاباد طی حدود ۲ سال گذشته به بهره برداری رسیده و در حال حاضر از آن استفاده می شود و راه اندازی مسیر برگشت از خیابان والفجر به سمت مهاباد نیز از جمله درخواست‌های مهم شهروندان از مدیریت شهری است که با تمام توان در حال اجرای آن هستیم.

زوار بیان کرد: مهمترین و پرترافیک ترین مسیر در تقاطع غیرهمسطح آذربایجان به مسیر والفجر – جاده مهاباد اختصاص دارد که اتمام تقاطع غیرهمسطح در این مسیر می تواند به کاهش قابل توجه ترافیک منجر شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح آذربایجان از اواسط سال ۱۳۹۳ ادامه داد: این طرح در حال حاضر حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: این طرح که یکی از بزرگترین طرح های عمرانی شمال غرب کشور به شمار می رود، دارای پنج پل روگذر و ۲ پل زیرگذر است که در صورت اتمام کامل آن، شاهد روان شدن ترافیک در مسیر ورودی شهر ارومیه از مسیر مهاباد و اشنویه خواهیم بود.

Print
426 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان