• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ساخت و سازهای شهری بر اساس توانمندی های آتش نشانی ساخته شود/ رایزنی با نمایندگان مردم ارومیه در مجلس جهت تخصیص مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ساخت و سازهای شهری بر اساس توانمندی های آتش نشانی ساخته شود/ رایزنی با نمایندگان مردم ارومیه در مجلس جهت تخصیص مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی :

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ آیدین رحمانی رضائیه در مراسم صبحگاهی مشترک و رژه خودرویی که به مناسبت ۷ مهر روز ملی آتش نشانی و ایمنی در حیاط ایستگاه مرکزی برگزار شد با تبریک روز آتش نشانی و ایمنی از آتش نشانان شهر که در تمام حوادث حضور و آن را با شجاعت مهار می کنند، تشکر کرد .
 وی ادامه داد: روحیه ایثارگری و فداکاری مهمترین شاخصه ای ست که آتش نشانان را با رزمندگان هشت سال دفاع  مقدس گره زده است که این فداکاری ها با هدف آسایش و امنیت شهروندان بسیار ستودنی و شایسته تقدیر است.
رحمانی با بیان اینکه در حال حاضر ساخت و سازهای شهری با امکانات آتش نشانی تناسب ندارد، اظهار کرد:  انتظار این است پس  از این ساخت و سازهای شهری  بر اساس توانمندی های آتش نشانی ساخته شود.
به گفته وی  ۴۳ نوع بلایا در جهان و ۳۳نوع آن در کشور شناسایی شده است که بایستی توان مقابله با این نوع بلایا را افزایش دهیم و جهت پاسخگویی به آنها امکانات و نیروی انسانی مناسب را تامین  کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه آتش نشانی شهرداری ارومیه با تعداد کم نیروی انسانی نسبت به جمیعت شهر مشغول امداد رسانی در زمان حادثه است،  ابراز کرد:  امید است  با آسان شدن فرایند جذب نیرو، شاهد فعالیت نیروهای متخصص در آتش نشانی شهرداری ها باشیم.
وی به کمبود نردبان بلند مرتبه در آتش نشانی شهرداری ارومیه اشاره کرد و گفت:  تامین نردبان بلند مدت برای شهر در اولویت است اگر چه کمک های دولتی در این راستا برای شهرهای بالای 50 هزار نفر صورت نمی گیرد اما در تلاشیم  مشکل کمبود نردبان را حل کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مقوله مالیات بر ارزش افزوده، عنوان کرد:  از ظرفیت مالیات بر ارزش افزوده می توان برای کمک به وضعیت شهرداری ارومیه و رفع بسیاری از مشکلات چون کمبود ناوگان و تجهیزات آتش نشانی استفاده کرد.
وی افزود:  تحقق این مهم نیازمند رایزنی با نمایندگان مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی جهت تخصیص مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری است.
 

Print
271 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان