• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

سازمان فناوری اطلاعات نسبت به ایجاد پرتال شفافیت اقدام کند/هوشمندسازی اجازه انتخاب اصلح را می دهد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

سازمان فناوری اطلاعات نسبت به ایجاد پرتال شفافیت اقدام کند/هوشمندسازی اجازه انتخاب اصلح را می دهد

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، توماج وحید افشار در جلسه هفتگی کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از مهمترین اهداف این کمیسیون پیشگیری است و ما به دنبال رقابت و پرونده سازی نیستیم.

 

وی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس افزود: کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه ، نشان دهنده عملکرد شهرداری و همچنین عملکرد ، فعالیت و مصوبات شورا بوده و به نوعی کمیسیون کمیسیون ها است.

 

رئیس کمیسیون نظارت ، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: توانمندسازی و دسترسی به اهداف هم برای اعضای شورا و هم برای شهرداری و شهر ارومیه مفید و موثری خواهد بود.

 

وحیدافشار ادامه داد: خروجی جلسات کمیسیون نظارت باید به سمت و سوی نتیجه دهی برود و مدیران نیز باید به اجرایی کردن مصوبات شورا توجه داشته باشند.

 

وی تأکید کرد: نظارت یعنی قبل از اینکه مشکلی پیش بیاید جلوی آن مشکل گرفته شو، از این جهت نظارت نه رقابت است و نه پرونده سازی و مچ گیری.

 

وحیدافشار تصریح کرد: یکی از موارد این کمیسیون پیگیری است و پیگیری یعنی ما بتوانیم به سمت و سوی نتیجه دهی برویم و شکوفایی سازمان شهرداری را شاهد باشیم.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با تأکید بر مقوله هوشمندسازی در شهرداری ارومیه اظهار کرد: هوشمند سازی یعنی با ارائه خدمات هوشمندسازی بتوانیم هم به شهروندان ارائه خدمات بهینه دهیم و هم در مقابل هزینه های اضافی بایستیم.

 

وحیدافشار ادامه داد: هوشمندسازی به ما اجازه انتخاب اصلح را می دهد و موجب در صرفه جویی در هزینه و مدیریت زمان شهروندان به عنوان ارزشمندترین موضوع می شود.

 

رئیس کمیسیون نظارت ، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه با تأکید بر اجرایی شدن مصوبه 362 شورای اسلامی شهر در دوره پنجم مبنی بر ایجاد مرکز کنترل ترافیک شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: طبق این مصوبه که اجرایی نشده، باید در مدت زمان کوتاهی مرکز کنترل ترافیک شهر توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک تجهیز و راه اندازی شود.

 

وحیدافشار تصریح کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز باید نسبت به ایجاد و تکمیل پرتال شفافیت که در دسترس عموم باشد، اقدام کند.

Print
234 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان