• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

سالانه 3 دوره آموزشی برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برگزار می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

سالانه 3 دوره آموزشی برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برگزار می شود

به گزارش مدیریت ارتباطت و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مهدی مژدهی فر با بیان اینکه آموزش رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی شهر از اولویت های سازمان در هر سال است، بیان کرد: آموزش رفتارهای صحیح ترافیکی و رعایت نظم و انضباط از مهمترین محورهای مورد آموزش  برای رانندگان ناوگان است .
وی  با اشاره به ارومیه 2020 ارومیه شهر ایده ال برای گردشگری ، بیان کرد: بدین منظور و تحقق ارومیه 2020 ، به آموزش آموزش رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی نگاه ویژه داریم و آموزش هایی  در این خصوص جهت استقبال از گردشگران برگزار می شود .
مژدهی فر با تاکید بر اینکه طی سال گذشته رانندگان  تاکسی و اتوبوس های  شهر ارومیه  مورد آموزش قرار گرفته اند، ابراز کرد:  سالانه 3 دوره  آموزشی برای رانندگان برگزار می شود.
به گفته وی برای اصلاح ناهنجاری های ترافیکی تاثیرگذارترین قشر، رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی هستند چرا که این قشر بیشترین تعامل را با شهروندان دارند و مدیریت شهری ارومیه نیز به این مهم توجه ویژه دارد .
رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به محورهای آموزشی، بیان کرد:  آموزش رفتارهای صحیح ترافیکی و رعایت نظم و انضباط ، آشنایی با حقوق شهروندی، قوانین و مقررات حمل و نقل عمومی و مسایل تخصصی فنی از جمله موارد اموزشی است .
وی عنوان کرد:  در نمیه نخست سال جاری دو دوره کلاس آموزشی بری رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برگزار شود.

Print
242 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان