• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

سالن ورزشی شهید باباساعی جهت واکسیناسیون علیه ویروس کرونا به همت شهرداری ارومیه افتتاح شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

سالن ورزشی شهید باباساعی جهت واکسیناسیون علیه ویروس کرونا به همت شهرداری ارومیه افتتاح شد

صبح امروز؛

 به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ غلام رضا عدل دوست، سرپرست شهرداری ارومیه در آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید بابا ساعی از همراهی و حمایت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تشکر و تقدیر کرد.

  وی عنوان کرد: این مرکز واکسیناسیون به صورت مستقیم به همت شهرداری ارومیه با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی جهت خدمات رسانی به پرسنل و شهروندان در امر واکسیناسیون راه اندازی شده است.

حسین پناهی، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این آیین افتتاح از تلاشگران شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی در راه اندازی این مرکز تشکر کرد.

 وی بیان کرد: این مرکز واکسیناسیون با هدف تسریع در روند واکسیناسیون شهروندان در برابر ویروس کرونا راه اندازی شده است.
 پناهی ادامه داد: با راه اندازی این گونه مراکز واکسیناسیون جهت مبارزه با ویروس کرونا ارومیه جزو اولین ها خواهد بود که   در این مسیر گام های  مثبت بر می دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر با فعالیت و افزایش مراکز واکسیناسیون،  همه شهروندان در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند.

  جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز در این آیین افتتاح بیان کرد:  مرکز واکسیناسیون شهید باباساعی به همت شهرداری ارومیه در جهت واکسینه کردن شهروندان در برابر کرونا راه اندازی شد و از اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری ارومیه در این خصوص نهایت  تشکر و قدر دانی را اعلام می کنم .

 وی گفت: در حال حاضر  مشکلی در خصوص  واکسن در آذربایجان غربی وجود ندارد و واکسن به اندازه کافی است.

 آقازاده با بیان این که  روز گذشته  60 هزار واکسن در استان به مردم تزریق شده است، اظهار کرد: پیش بینی می شود با افتتاح این گونه مرکز  واکسیناسیون تزریق واکسن  به 100 هزار دز برسد.

 به گفته وی تعداد مراکز واکسیناسیون در آذربایجان غربی افزایش می یابد که با راه اندازی این مراکز همه شهروندان در برابر ویروس کرونا واکسینه می شوند.
 گفتنی است؛ با افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید بابا ساعی به همت شهرداری ارومیه، روند واکسیناسیون پرسنل مدیریت شهری و شهروندان از امروز در این مرکز آغاز شد.

Print
197 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان