• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

سالن چند منظوره در شهرداری منطقه یک ارومیه ساخته می شود
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

سالن چند منظوره در شهرداری منطقه یک ارومیه ساخته می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، وحید عباسی با اشاره به بودجه سال 94 به میزان 150 میلیارد تومان، بیان کرد: از این میزان بودجه 24 میلیارد تومان عمرانی است که 60 میلیارد تومان آن از بابت پروژه های مشارکتی و 90 میلیارد تومان از بابت عوارض است.

وی با اشاره به میزان بودجه شهرداری منطقه یک در سال گذشته، اظهار کرد: میزان بودجه سال گذشته شهرداری منطقه یک 200 میلیارد تومان بود ولی امسال بعلت تفکیک منطقه یک به منطقه 5 ، میزان بودجه سال گذشته به 150 میلیارد تومان رسید یعنی سهم هر منطقه یک و پنج هرکدام 150 میلیارد تومان است که با این تفاسیر بودجه شهرداری منطقه یک نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است .

عباسی با اشاره به پروژه های شاخص شهرداری منطقه یک در سال 94، اظهار کرد: ساخت سالن چند منظوره به اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار برای آن ، ساخت 5 پارک، 4 سالن ورزشی محلات، سه فرهنگسرای محلات، زیر سازی، پیاده روسازی و آسفالت معابر از جمله پروژه های شاخص است.

 

وی اضافه کرد: سالن چند منظوره در منطقه یک شهرداری ارومیه به عنوان یک سالنی برای مرکز امداد رسانی در مواقع بحرانی و پناه گیری شهروندان ، ورزشی و آموزشی خواهد بود.

شهردارمنطقه یک در ادامه با اشاره به تحقق بودجه سال 93، اظهارکرد: تاکنون 70 درصد از بودجه سال 93 شهرداری منطقه یک محقق شده است که بیشترین درآمد ازبابت عوارض، نوسازی و پروانه ساختمانی وصول شده است.

Print
1073 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان