• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ساماندهی سرویس های مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ساماندهی سرویس های مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  مهدی مژدهی فر در خصوص آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و ساماندهی سرویس ‌های مدارس اظهار کرد: سرویس‌های مدارس همگی در یک برنامه  و نرم افزاری به نام سپند که از سوی سازمان دهیاری ها، شهرداری ها و اتحادیه های تاکسیرانی به  کل کشور ارجاع شده است ارائه خدمات خواهند کرد.

وی افزود:  این طرح در کارگروه ماده ۱۸ استان با حضور آموزش و پرورش، استانداری، شهرداری، سازمان حمل و نقل بار مسافر و سایر ارگان های مرتبط مطرح و ساماندهی شده است.

رییس سازمان حمل و نقل و  بار و مسافر شهرداری ارومیه تصریح کرد: نرم افزار سپند سیستمی جامع کامل است و طی این برنامه والدین از مکان فرزندان خود اطلاع پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ فنی، آیتم هایی تعریف شده  که نظارت کافی در این امر وجود داشته باشد بیان کرد: رانندگان و خودروها پس از گذراندن مراحلی و به دست آوردن صلاحیت و تاییده اجازه فعالیت داده خواهد شد تا ارائه خدمات دهند.

مژدهی‌فر خاطر نشان کرد: هر خودرویی که مبادرت به سرویس دهی کند و از سوی سازمان اقدام به ثبت نام نکرده و برچسب برنامه سپند را نداشته باشند از سوی همکاران بازرس و روسای نواحی رصد شده و از  فعالیت آنان ممانعت به عمل می‌آید.

Print
270 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان