• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

سامانه آنلاین فروش محصولات کشاورزی راه اندازی شد/حذف واسطه ها از بازار با راه اندازی سامانه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

سامانه آنلاین فروش محصولات کشاورزی راه اندازی شد/حذف واسطه ها از بازار با راه اندازی سامانه

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ رسول حاج بیگی با اشاره به  راه اندازی سامانه آنلاین تجارت الکترونیک در بازارخرید و فروش میوه ، عنوان کرد: تجارت الکترونیک با راه اندازی سامانه فروش آنلاین محصولات کشاورزی  منجر به توسعه اقتصادی و به ویژه توسعه صادرات محصولات کشاورزی می شود.

وی با بیان اینکه فروش آنلاین محصولات کشاورزی یک حوزه موثر اطلاع رسانی کشاورزی است ، گفت: این سامانه فروش منجر به بازار یابی محصولات کشاورزی شده و بازاریابی محصولات از طریق اینترنت را فراهم می کند.
حاج بیگی افزود:  در این سامانه آنلاین فروش محصولات کشاورزی فعلا فروش محصولات به صورت درون شهری فعال بوده  و به تدریج با فراهم سازی زیر ساخت های لازم؛  شهرستان، کشور و خارج از کشور را  پوشش خواهد داد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در زمینه صادرات محصولات کشاورزی شهر ارومیه در جایگاه مطلوبی قرار داریم، عنوان کرد: سامانه فروش آنلاین محصولات کشاورزی سازمان  ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه منجر به توسعه بیش از پیش صادرات محصولات کشاورزی می شود.
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه  تاکید کرد:  با آغاز فاز تجارت الکترونیک با راه اندازی سامانه فروش محصولات کشاورزی، دست واسطه ها  از بازار قطع می شود.
 وی خاطر نشان کرد:   در تجارت الکترونیک محصولات کشاورزی ، کشاورزان بدون واسطه و به صورت مستقیم محصولات خود را در بازار عرضه می کنند واز این طریق هزینه های اضافی کاهش ودرآمد کشاورزان  افزایش می یابد.

Print
329 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان