• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

سرپرست شهرداری ارومیه طی پیامی به مناسبت دوم بهمن ماه، فرارسیدن این روز را تبریک گفت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

سرپرست شهرداری ارومیه طی پیامی به مناسبت دوم بهمن ماه، فرارسیدن این روز را تبریک گفت

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ سرپرست شهرداری ارومیه طی پیامی به مناسبت دوم بهمن ماه، فرارسیدن این روز را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

دوم بهمن ماه روز بسیار مهم و به یاد ماندنی در تاریخ آذربایجان غربی و ایران اسلامی است. این روز با شکوه را همه با نام و یاد حجت الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی می شناسند که قیام مسلحانه ای را پایه گذاری کرد که در نوع خودش برای اولین بار در کشور رقم می خورد.

انقلاب مردم ارومیه در این روز اولین رویارویی مسلحانه حق طلبان و پیروان راستین اسلام و امام(ره) با دژخیمان طاغوت بود، حرکتی که اهمیت آن تا به امروز تبیین و به صورت شایسته بررسی و معرفی نشده است.

دوم بهمن سالروز به خاک مالیده شدن بینی رژیم تا بن دندان مسلح پهلوی بود و به همه ابهت پوچ و پوشالی این رژیم را ثابت و لرزه بر اندام مستکبرین انداخت.

اینجانب این روز را که همچنین روز فرهنگی ارومیه نامگذاری شده گرامی داشته و امیدوارم بتوانیم این روز بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی را آن طور که شایسته مطرح شدن است در سطح کشور مطرح کرده تا تک به تک ملت ایران و به ویژه نسل جدید از این روز حماسی مطلع شده و آگاهی کامل داشته باشند.

در برابر روح سربلند تمامی شهدای گلگون کفن ایران اسلامی و به ویژه شهدای پیروزی انقلاب تعظیم کرده و قدردان ایثارگریها و از خودگذشتگی هایشان هستیم.

غلامرضا عدل دوست

سرپرست شهرداری ارومیه

Print
298 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان