• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

سومین گردهمایی مدیران ارتباطات معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق ۵ گانه شهرداری کلانشهر ارومیه برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

سومین گردهمایی مدیران ارتباطات معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق ۵ گانه شهرداری کلانشهر ارومیه برگزار شد

سومین گردهمایی مدیران امور ارتباطات سازمان‌ها و مناطق ۵ گانه شهرداری کلانشهر ارومیه با حضور شهردار کلانشهر ارومیه برگزار شد.

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ دکتر حسین مهدی‌زاده، روابط عمومی‌ها را کاتالیزور ارتباطات درون و بیرون سازمان و وظایف آنها را انعکاس عملکرد دستگاه به کف جامعه دانست و عنوان کرد: شهرداریها نمودی از حاکمیت محلی‌اند و فلسفه تشکیل شهرداریها، بدوا، ایجاد ارتباط مستقیم با شهروندان برای تامین نیازهای مشترک آنهاست.

وی اظهار داشت:  از شاخص‌های توسعه شهری، شهرگرایی و مقید به قانون بودن است، بنابراین مسائل فرهنگی اجتماعی، از اهم موضوعاتی است که برای فرهنگسازی زیست شهروندی و قانمونمدارانه باید مورد توجه قرار گیرد.

شهردار کلانشهر ارومیه، نیروی انسانی، سرمایه و تجهیزات را سه رکن اساسی سازمان دانست و با تاکید بر اینکه نیروی انسانی سایر رکن‌ها را می‌تواند تعالی پیش ببرد گفت: حوزه روابط عمومی شهرداری به لحاظ نیروی انسانی غنی است و در صورت راهبری مناسب و هدایت صحیح این ظرفیتها گزارش عملکرد سازمان به تک تک منازل شهروندان انعکاس یافته و با افزایش مشارکت شهروندان در نگهداشت شهر، هزینه‌های اداره شهر کاهش خواهد یافت.

دکتر مهدی‌زاده خواستار ایجاد کمیته ایده و جذب ایده‌های خلاقانه کارشناسان و مدیران ارتباطات، ارتقاء آموزش کارکنان و تداوم نشستهای تخصصی این حوزه برای توانمندسازی روابط عمومیها را خواستار شد بر تعلق و تعصب سازمانی، در شعاع مسئولیت و در سطح کلان، در خانواده بزرگ مدیریت شهری تاکید کرد.شهردار کلانشهر ارومیه، با ارائه گزارشی از هزینه‌های شهر، مدیریت و نگهداشت و هزینه‌های پرسنلی تاکید کرد: تلاش می‌شود درآمدهای پایدار شهری با تحمیل کمترین هزینه بر شهروندان و از محل‌ حقوق حقه شهرداری و منابع دولتی تامین شده و اتکاء شهرداری به درآمدهای عمومی که درصد کمی از هزینه‌ها را پوشش می‌دهند به حداقل برسد.

در سومین گردهمایی مدیران امور ارتباطات معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق ۵ گانه  شهرداری کلانشهر ارومیه که اسدپور رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری و امید سیاح مشاور شهردار در امور رسانه‌ای و فرهنگی نیز حضور داشتند و به بیان نظرات و دیدگاه ها خود پرداختند.

Print
144 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان