• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

سیستم هشدار و پیشگیری از وقوع حادثه در نقاط مختلف شهر نصب شود/ جذب آتش نشان زن در آتش نشانی شهرداری ارومیه /  شهروندان یاریگر مدیریت شهری در جهت کاهش حوادث و افزایش سطح ایمنی باشند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

سیستم هشدار و پیشگیری از وقوع حادثه در نقاط مختلف شهر نصب شود/ جذب آتش نشان زن در آتش نشانی شهرداری ارومیه / شهروندان یاریگر مدیریت شهری در جهت کاهش حوادث و افزایش سطح ایمنی باشند

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه :

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مرتضی منافی در مراسم صبحگاهی مشترک و رژه خودرویی به مناسبت ۷ مهر با تبریک روز آتش نشانی به تمام آتش نشانان ایثارگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء آتش نشان، عنوان کرد:  روز هفتم مهرماه؛ روز آتش نشانی و ایمنی یادآور فداکاری ها و شجاعت های آتش نشانان با غیرت و شجاع است، غیورمردانی که باید آنها را به فرشتگان نجات تشبیه کنیم.
به گفته وی آتش نشانان در همه صحنه های سرشار از خطر دل به خطرات بزرگ می زنند و بدون تعلل و بیش از اندیشیدن به حفظ جان خود،  به نجات جان انسان ها می اندیشند و در تکاپوی فرو نشاندن شعله های سر به فلک کشیده هستند که به هر سو زبانه می کشد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با تشکر و قدردانی از تلاش های آتش نشانان گرانقدر در ایجاد ایمنی در شهر و کاهش حوادث، بیان کرد:  نصب سیستم هشدار و پیشگیری از وقوع خطر در جهت کاهش حادثه در سطح شهر و به ویژه در هسته مرکزی و بافت فرسوده یک ضرورت است. 
وی با بیان این که حادثه همیشه در کمین ساختمان های فرسوده است، اظهار کرد: باید تمهیدات و برنامه ریزی های لازم، پیش از وقوع حادثه بصورت مداوم  اندیشیده و اتخاذ شود.
منافی با اشاره به توسعه نیروی انسانی، تجهیزات و ناوگان آتش نشانی، بیان کرد:   باید جهت بالا بردن توان مقابله با حوادث در شهر با هدف آسایش و رفاه شهروندی به توسعه نیروی انسانی، تجهیزات و ناوگان آتش نشانی نگاه ویژه شود.
وی از شهردار ارومیه درخواست کرد که  برنامه ریزی های لازم جهت جذب آتش نشان زن در سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه صورت گیرد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان تاکید کرد:  شهروندان در راستای کاهش حوادث و افزایش سطح ایمنی محل سکونت  یاریگر مدیریت شهری و به ویژه سازمان آتش نشانی باشند و در این زمینه مشارکت بالایی را ایفا کنند.

Print
353 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان