• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شب عید غدیر، آسمان شهر ارومیه نورافشانی می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شب عید غدیر، آسمان شهر ارومیه نورافشانی می شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ علی شایگان  با اشاره به طراحی و ساخت تعداد ۶۷ المان مناسبتی در کارگاه‌ های این سازمان با مضامین واقعه غدیر عنوان کرد: امسال ۶۷ المان ویژه غدیر در معابر شهر ارومیه همچون میادین انقلاب، ولایت فقیه، امام حسین(ع)، شهدا، دفاع مقدس و حضرت ابوالفضل(ع) نصب شد.
وی بیان کرد: همچنین انواع گل های زیبا و رنگارنگ در تعداد بیش از ۲۵۰ گلدان ‌چوبی مزین به نام مولا حضرت علی (ع) جهت استقبال از عید سعید غدیر خم ؛ عید ولایت و امامت کاشته شده و این گلدان ها در معابر و میادین شهری جاگذاری شده است.
شایگان به نصب و اهتزاز پرچم های بزرگ با نام مولا علی(ع) و مضامین غدیر در دکل های میدان انقلاب و پل ابوذر اشاره کرده و از اجرای مراسم نورافشانی همزمان با شب عید سعید غدیر خم در آسمان شهر ارومیه خبر داد.
وی اظهار کرد: برای اولین بار با توجه به شرایط خاص موجود و عدم برگزاری جشن های مخصوص این عید بزرگ، کاروان ویژه خودرویی سیار با برنامه‌های شاد و اجرا موزیک های زنده توسط هنرمندان شهرمان با تزیین و آرایش گل های زیبا و همچنین اهداء شاخه های گل به شهروندان در محله‌های شهر به حرکت درخواهد آمد.

Print
341 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان