• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شعله های آتش در مغازه لاستیک فروشی خودرو
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شعله های آتش در مغازه لاستیک فروشی خودرو

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین المللشهرداری ارومیه، ساعت 19:09 دقیقه دیروز شهروندان، با دیدن خروج دود غلیظ از یک مغازه لاستیک فروشی واقع در خیابان ابوذر نرسیده به پل بلافاصله خبر این حادثه را به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع دادند که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه 1 به محل حادثه روانه شدند.

ابراهیم شاد قوشچی، رییس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه  به نقل از مهدی حسن زاده افسر آماده آتش نشانان که خود در محل حادثه حضور داشت در این باره اظهار چنین داشت: هنگامی که به محل رسیدیم دود بسیار غلیظی از داخل یک فروشگاه لاستیک خودروهای سبک خارج میشد و  شعله های سرکش آتش به آسمان زبانه میکشید.

وی با اشاره به تعطیل بودن این مغازه و عدم حضور مالک آن، افزود: آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی و قطع جریان برق و گاز، با استفاده از تجهیزات انفرادی و به وسیله دستگاه فرز موتوری اقدام به بریدن کرکره این مغازه کرده و با کشیدن دو رشته لوله آبدهی فشار قوی پس از ورود به داخل آن، کانون آتش سوزی را که در آخر این مغازه حدوداً 40 متری بود رسانده و به سرعت آن را خاموش کردند.

وی خاطر نشان کرد: اگر اعلام به موقع مردم به آتش نشانی و نیز حضور سریع آتش نشانان درمحل حادثه و همچنین مهار این آتش سوزی نبود به طور قطع با گذشت زمان و توسعه شعله های آتش، خسارات سنگینی به مغازه فوق و واحدهای تجاری همجوار وارد میشد.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از مهار کامل آتش سوزی، انجام عملیات لکه گیری و اطمینان از عدم برگشت شعله محل حادثه را به مالک و نیروی انتظامی حاضر در محل تحویل و به عملیات خود پایان دادند.

Print
318 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان