• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شفافیت اداری و کاهش مراجعات حضوری از مهم ترین اهداف سامانه شهروندسپاری
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شفافیت اداری و کاهش مراجعات حضوری از مهم ترین اهداف سامانه شهروندسپاری

شهردار منطقه پنج ارومیه مطرح کرد:

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه پنج ارومیه؛ نشست آسیب شناسی اجرای  سامانه شهروندسپاری با حضور داریوش نوری شهردار منطقه پنج، یاسر اسدپور رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و کارشناسان دو مجموعه برگزار شد.

داریوش نوری  در این نشست گفت:  با استناد به  بیانات مقام معظم رهبری در  بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی و خدمات غیرحضوری  ضروری است به بیانات ایشان جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به انتخاب شهرداری منطقه پنج ارومیه به عنوان پایلوت اجرای سامانه شهروندسپاری افزود: در این نشست خدمات غیر حضوری در ایام شیوع کرونا و ضرورت کاهش حضور شهروندان در اماکن شهرداری و  مسائل و چالش های این مهم، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهردار منطقه پنج ارومیه ادامه داد: از مهم ترین اهداف سامانه شهروندسپاری، کاهش مراجعات حضوری در جهت حفظ سلامتی شهروندان و کارکنان شهرداری است.

نوری خاطر نشان کرد: کاهش ترددهای شهری و ترافیک، کاهش آلودگی هوا، شفافیت و تسهیل فرآیندهای اداری شهرداری و کمک به فاصله گذاری اجتماعی مواردی است که در این نشست  با عنوان نقاط قوت سامانه شهروندسپاری مطرح شد.

وی تاکید کرد: تلاش برای اطلاع رسانی هرچه بیشتر، ترغیب شهروندان به استفاده از سامانه شهروندسپاری و ارائه آموزش به شهروندان  از جمله  مباحثی است که مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

Print
294 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان