• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهرداری ارومیه با اجرای برنامه های نوروزی لحظات خاطره انگیز برای مسافران نوروزی رقم زده است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهرداری ارومیه با اجرای برنامه های نوروزی لحظات خاطره انگیز برای مسافران نوروزی رقم زده است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداري اروميه؛ از ماه ها پیش  شهرداری ارومیه به رسم سال های گذشته برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی آماده شده است و شهر ارومیه با  داشتن مناظر طبیعی و ‏تاریخی خدادادي خود را مقصد بسیاری از هموطنان در ایام نوروز کرده است و طبیعت دلنشین ‏این شهر در ایام عید سفر مسافران و گردشگران را مطبوع‌ تر می ‌کند.

میزبانی خوب اروميه اي ها و تحول های هفت سال اخير در این شهر به واسطه تلاش های شبانه روزی ‏مدیریت شهری اروميه ، مسافران نوروزی را ترغیب به انتخاب اروميه برای سفر می‌کند  تا جایی‌ که ‏امسال  االمان هاي زيباي نوروزي،  زيبايي شهر اروميه را دو چندان كرده است و علاوه بر آن نيز ‏ستاد خدمات نوروزي واقع در ساختمان شهرداري اروميه،  خدمات جديدي را برای ميهمانان نوروزی ‏این شهر زیبا  تدارک دیده است.‏

ساختمان تاریخی شهرداری اروميه در کنار المان های نوروزی  زیبایی دو چندان و ثبت لحظات خاطره انگیز برای گردشگران رقم زده است و همچنين در مقابل اين ساختمان به مناسبت  سال نو به  اجرای برنامه‌های ‏ویژه نوروزی  پرداخته است به طوري كه  این ساختمان  هر روز شاهد بازديد ‏گردشگر و مسافر نوروزي از سراسر كشور است.

همچنين در مقابل ساختمان  شهرداري اروميه  به مناسبت نوروز سفره هفت سين و کلبه سنتی نصب شده ‏است كه اين المان هاي نوروزي مورد توجه  و استقبال زياد مسافران قرار گرفته است و مسافران با ‏ثبت تصوير هاي خاطره انگيز در كنار آنها،  اروميه را با خاطره دلنشين ترك  می کنند.

ناگفته نماند برنامه‌ هایی اعم از اجرای موسیقی زنده آذربایجانی(آشيق) و اجراي تئاتر خياباني درمقابل ‏ساختمان زيباي شهرداري اروميه  برای گردشگران اوقات به یادماندنی فراهم ساخته است.

این گزارش می‌افزاید در ستاد استقبال از نوروز خدماتی چون ارائه نقشه گردشگری ارومیه و معرفی ‏جاذبه های تاریخی  و گردشگری شهر و راهنمایی آنها جهت تردد در شهر، كتابچه هاي عملكرد شهرداري ، معرفی سوغات ارومیه چون نقل ، حلوی گردو و عرق بیدمشک و صنایع دستی چون گلیم   ارائه مي شود.

ستاد نوروزي واقع در شهرداری اروميه  همه ‌روزه در ایام نوروز از ساعت 8 الي 20 شب  مورد ‏بازدید مسافران  نوروزي قرار مي گيرد، گرچه  محوطه مقابل ساختمان شهرداري اروميه  تا پاسي از ‏شب مملو از مسافران نوروزي   است .

اگر سفر به  شهر اروميه را در برنامه ‌ی سفرهای نوروزی خود دارید، بازدید از مقابل ساختمان ‏شهرداري و ستاد استقبال از نوروز واقع در آن را فراموش نکنید.

Print
442 رتبه بندی این مطلب:
2/5
دی ان ان