• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهرداری ارومیه به درگاه یکپارچه خدمات دولت هوشمند پیوست
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهرداری ارومیه به درگاه یکپارچه خدمات دولت هوشمند پیوست

شهرداری ارومیه به درگاه یکپارچه خدمات دولت هوشمند پیوست.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با اشاره به اهمیت ارائه خدمات الکترونیک، گفت: طی سال‌های گذشته در راستای سیاست‌های دولت الکترونیک و توسعه استفاده از خدمات الکترونیکی در حوزه های مختلف،  درگاه ملی خدمات هوشمند از سوی دولت ایجاد و پیوسته در حال بروزرسانی و توسعه خدمات الکترونیکی است.

یاسر اسدپور افزود: شهرداری ارومیه طی سال‌های گذشته در راستای ایجاد شهر و شهرداری هوشمند اقدام به ایجاد و توسعه روزافزون تعداد و کیفیت خدمات الکترونیکی در حوزه مدیریت شهری کرده و با توجه به ضرورت یکپارچه‌سازی ارائه خدمات الکترونیکی، سامانه “ارومیه من” را پیش‌بینی و طراحی کرده است.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های به عمل آمده این شهرداری به درگاه یکپارچه خدمات دولت هوشمند پیوست، اظهار کرد:  با هدف ارائه خدمات یکپارچه به شهروندان، امکان دسترسی به درگاه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به پرتال ارومیه من شهرداری اضافه و همچنین دسترسی متقابل این سامانه از این درگاه فراهم شده است.

اسدپور با اشاره به اینکه از این پس ارائه تمامی خدمات الکترونیک شهرداری ارومیه بر بستر دولت هوشمند انجام می‌شود، تصریح کرد: با پیوستن شهرداری ارومیه به این شبکه ملی، شهروندان از این پس می‌توانند به آسانی نسبت به دریافت تمامی خدمات الکترونیکی این شهرداری با ورود به درگاه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند اقدام کنند.

Print
255 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان