• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه با صدور پیامی میلاد امام زمان(عج) و روز سربازان گمنام را تبریک گفت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه با صدور پیامی میلاد امام زمان(عج) و روز سربازان گمنام را تبریک گفت

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  شهردار ارومیه با صدور پیامی میلاد امام زمان(عج) و روز سربازان گمنام را تبریک گفت. در این پیام آمده است:
بسمه تعالی
سال ۱۴۰۰ سالی است که ایام عید نوروز مصادف با اعیاد شعبانیه شد. ما در حالی  نخستین روزهای این سال را سپری می کنیم که میلاد حضرت ولیعصر(عج) را جشن می گیریم و امیدواریم که تحت عنایات خاص آن حضرت بتوانیم سالی خوب و پر از موفقیت را آغاز کرده باشیم و امسال سالی توام با موفقیت برای  شهروندان و شهرمان باشد.
مبارکی و خجستگی سال ۱۴۰۰ از آنجا نشأت می گیرد که ما در این سال دو بار نیمه شعبان را جشن می گیریم و بر ما ضروری است که علاوه بر اهمیت دادن دوچندان به موضوع مهدویت و مقوله انتظار در مباحث فرهنگی و مذهبی، علیرغم تمامی محدودیت ها با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا، به نحو احسن میلاد مبارک حضرت ولیعصر(عج) را گرامی داشته و جشن بگیریم.
اینجانب همچنین روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را که مصادف با نیمه شعبان است را خدمت تمامی ایثارگران، جان برکفان و مجاهدان گمنام اما نام آشنای عرصه امنیت و آرامش نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور سربلندمان ایران اسلامی تبریک گفته و در تمامی مراحل زندگی آرزوی موفقیت  برایشان دارم.
ان شاء الله در سایه تلاش، از خودگذشتگی، رصد و دیدبانی آنها ما نیز بتوانیم قدردان زحماتشان بوده و با سعی و کوشش حداکثری در شهرداری، توسعه شهری و آسایش و آرامش را برای مردم شهیدپرور و ولایتمدار ارومیه به ارمغان بیاوریم.
مجید آقازاده
شهردار ارومیه

Print
261 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان