• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه با صدور پیامی میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه با صدور پیامی میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  دکتر حسین مهدی زاده شهردار ارومیه به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار پیام تبریک صادر کرد. در این پیام آمده است:
بسمه تعالی 
پنجم جمادی الاول سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س)است، سالروز ولادت خجسته ای که به خاطر فداکاری، بصیرت، شهامت و استقامت آن حضرت روز پرستار نامگذاری شده است؛ روزی که فرصت بسی ارزشمند است تا از جهادهای خستگی ‌ناپذیر و ستودنی پرستاران به ویژه در ایام مقابله با کرونا که با فداکاری و جانفشانی به میدان آمدند تا سلامتی را به مردمان این دیار هدیه کنند قدرانی و تجلیل شود.
حضرت زینب (س) با ایثار و فداکاری که در عرصه عاشورا داشتند همواره الگو بودند و پرستاران آن فرشتگان رحمت ما همواره تداوم دهنده راه آن بانوی بزرگ هستند و با جانفشانی در تمام برهه های تاریخ،  خدمتگزاران راستین برای جامعه اسلامی بوده اند.
اینجانب از طرف خود و خانواده بزرگ شهرداری ارومیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرستار، روز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را برعموم مسلمانان و پرستاران که نزدیک به دو سال است در نبرد با کرونا هستند تبریک گفته و موفقیت و سلامتی این عزیزان را در تمامی مراحل زندگی مسالت می نمایم و امید است با نابودی ویروس منحوس کرونا، خورشید سلامتی دوباره بدرخشد.
دکتر حسین مهدی زاده
شهردار ارومیه

Print
231 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان