• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه بر تکریم ارباب رجوع و رفع مطالبات و دغدغه های شهروندان تاکید کرد/ دیدارهای مردمی دوشنبه هر هفته برگزار می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه بر تکریم ارباب رجوع و رفع مطالبات و دغدغه های شهروندان تاکید کرد/ دیدارهای مردمی دوشنبه هر هفته برگزار می شود

 به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور  در  جلسه شورای اداری بیان کرد: تمام تلاش مدیریت شهری بر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت پرسنل شهرداری معطوف شده است.

به گفته وی شهرداری ارومیه در عین حال که در صف اول مبارزه با  ویروس کرونا قرار دارد توانسته است با رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت های مستمر بر این  مقوله با کمترین میزان ابتلا این دوران سخت را سپری کند.

شهردار ارومیه اظهار کرد: رسیدگی و حمایت از پرسنل بیمار مبتلا به کرونا و خانواده های آنها از  اولویت های شهرداری ارومیه بوده و این مهم در حال انجام است.

وی گفت: مدیران مدیریت شهری ارومیه از پرسنل حوزه مدیریتی خود غفلت نکرده و به دغدغه های آنها رسیدگی کنند.

شهردار ارومیه بر خرید اقلام بهداشتی و به ویژه ماسک توسط واحدهای شهرداری و توزیع آن بصورت گسترده در راستای پیشگیری از کرونا تاکید کرد.

وی با بیان اینکه به تکریم ارباب رجوع نگاه ویژه شود، عنوان کرد:  در این خصوص اعمال رفتارهای نامعقول با ارباب رجوع منجر به افزایش نارضایتی اجتماعی می شود.

شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: دیدارهای مردمی دوشنبه  در همه سازمان ها و مناطق شهرداری با رعایت پروتکل های بهداشتی هر هفته از ساعت  9 الی 12 برگزار می شود.

وی ادامه داد: با گشاده رویی باید مشکلات و دغدغه های مردم را شنید و نسبت به رفع آنها اقدام و پذیرای آنها باشیم و این مهم یک دستور اداری به همه واحدهای شهرداری  است.

حضرت پور گفت:  تقدیر از پرسنل ساعی به صورت ویژه توجه شود و در برنامه های کاری قرار گیرد.

وی با اشاره به افزایش درآمدهای شهری، بیان کرد:  مدیران مدیریت شهری به افزایش درآمدهای شهر ی نگاه ویژه کنند که در غیر این صورت با یک بحران در تامین حقوق پرسنل روبرو می شویم.

شهردار ارومیه افزود: با توجه به پیش بینی ها در خصوص بحران های مالی، کاهش هزینه ها در راس برنامه های مدیران شهری قرار گیرد و از این مهم نباید غفلت کرد.

Print
336 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان