• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه بر مشارکت مردم در اداره کرد شهر تاکید کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه بر مشارکت مردم در اداره کرد شهر تاکید کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات واموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پوربا اشاره به اولویت های شهرداری تا پایان سال جاری، بیان کرد: اولویت شهرداری در حوزه جاری پرداخت حقوق پرسنل و در حوزه عمرانی اتمام پروژه نیمه تمام و نگه داشت شهر به عنوان اولویت های روزمره شهرداری  است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری ارومیه به رفاه و آسایش شهروندان در بطن زندگی شهری نگاه ویژه دارد،  عنوان کرد:  نگه داشت  و تامین هزینه های زندگی شهری  توسط شهروندان تامین می شود که در این برهه نیازمند مشارکت  پررنگ مردم بیش از گذشته هستیم، اگر چه مشارکت در سایه اعتماد بین مردم و شهرداری رقم می خورد.

به گفته حضرت پور در حال حاضرمیزان مشارکت مردم در تامین هزینه های زندگی  شهری در قالب پرداخت های عوارض 4 درصد است  و ما از این حیث دارای رتبه برتر کشور هستیم.

وی با بیان اینکه علی رغم مشارکت مردم در اداره کرد شهر هنوز به آن نقطه آرمانی در مقایسه با شهرهای کشورهای  همجوار دست نیافته ایم، بیان کرد:  برای پر رنگ شدن  مشارکت مردم باید پل ارتباطی  بین مردم با  حضور مستمر در بین انها  و احصاء مشکلات ورفع موانع ایجاد شود و در این صورت است که مردم پای کار می آیند .

شهردار ارومیه گفت: داشتن شهری آباد و پر رونق  اقتصادی فقط با درامدهای مردمی تحقق نمی یابد و شهروندان بصورت همه جانبه در حوزه های تصمیم سازی حضوری پررنگ داشته باشند.

وی با بیان اینکه مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر و مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری می توانند تریبون هایی در اختیار مردم برای بررسی چالش های شهری قرار دهند، عنوان کرد:  شهروندان از طریق این تریبون ها خواسته های خود را مطرح می کنند و مدیریت شهری نیز پاسخ متقابل به این خواسته ها می دهد  و در این صورت اعتماد مردمی افزایش می یابد.

Print
319 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان