• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه به مناسبت روز دانشجو پیامی صادر کرد
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه به مناسبت روز دانشجو پیامی صادر کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ شهردار حضرت پور به مناسبت روز دانشجو پیامی صادر کرد در متن این پیام آمده است:

16 آذر روز دانشجو و فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز است. شهدایی که رژیم منحوس پهلوی به شهادت رسیدند. شهدایی که در کنار تلاش و مجاهدت در عرصه های علمی، نماد استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و جور بودند.

این شهدا نمادی برای دانشجویان امروزی ما هستند تا با الگو قرار دادن آنها، راهشان را ادامه و بر آمریکاستیزی و مبارزه با مستکبرین جهان ادامه دهند و تلاش کنند تا همگام با رشد علمی در محیط های دانشگاهی که نتیجه ای جز پیشرفت و توسعه کشور را ندارد، از روحیه انقلابی و مبارز خود در برابر دشمنان کشور دست برندارند.

انقلاب اسلامی و کشور سربلندمان ایران امروز بیش از تمامی سالها و دهه های گذشته و با توجه به دسیسه های روزافزون دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی احتیاج به دانشجویانی شجاع، مطالبه گر، بصیر  و انقلابی دارد که از سویی صدای جامعه شده و از سویی دیگر عاملی برای به سکوت کشاندن هیاهوهای پوچ و بی اساس دشمنان و مزدوران آنها شوند.

از دانشجویان محترم در تمامی موسسات و دانشگاهها امروز انتظار می رود تا در مرحله اول در راستای وحدت و همبستگی جامعه گام های موثر برداشته  و اتحاد ایرانیان را به رخ جهانیان بکشند و از سویی دیگر تلاش کنند نرخ مشارکت های اجتماعی را در تمامی عرصه ها ارتقا بخشند.

باید مساله ای را متذکر شد که بدون دانشگاهها و مراکز پژوهشی و بدون تحقیق، مطالعه و پژوهش نمی توان توسعه و پیشرفتی را در ایران اسلامی متصور شد و این دانشجویان در تمامی مقاطع هستند که می توانند چرخهای رشد و توسعه کشور را شتاب بخشیده و توسعه پایدار و همه جانبه را رقم بزنند.

اینجانب از سوی خود و خانواده بزرگ شهرداری ارومیه 16 آذر روز دانشجو را بر تمامی دانشجویان ارومیه، آذربایجان غربی و ایران اسلامی و به ویژه بر همکاران دانشجو شاغل در شهرداری تبریک گفته و آرزوی موفقیت روزافزون در تمامی مراحل زندگی شان را دارم.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

Print
325 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان