• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه به مناسبت روز قدس پیام صادر کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه به مناسبت روز قدس پیام صادر کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  مجید آقازاده، شهردار ارومیه به مناسبت روز قدس پیامی صادر کرد. در این پیام آمده  است:

بسمه تعالی

روز قدس روز یادآوری آینده ای نزدیک است که رزمندگان دلاور اسلام وارد نخستین قبله مسلمانان شده و نماز شکر به جای می آورند.

این روز بسیار مهم در جهان اسلام یادگار پیر فرزانه و دانایی است که با دوراندیشی خاص خویش، مکتبی را بنا نهاد و فرزندانی در این مکتب پرورش یافتند که تا آزادی نهایی قدس از پا نمی نشینند و با جان و مال و تمامی هستی خویش آماده مبارزه و جهاد فی سبیل الله برای درهم کوباندن هیمنه صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی هستند و آرزوی اصلی شان نابودی رژیم اشغالگر قدس است.

شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان فردی که مدام در فکر آزادی قدس بود راه خمینی کبیر را ادامه داده و در سطح منطقه خاورمیانه تحت هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب ضربات سخت و کاری بر پیکر اسرائیل جنایتکار و مزدورانش وارد ساخت و در نهایت در راه مبارزه با استکبار و در راه جبهه مقاومت شهد شیرین شهادت را به سر کشید اما دشمنان اسلام و انقلاب دچار اشتباه محاسباتی شدند و خون پاک شهید سلیمانی عاملی برای تقویت جبهه مقاومت شده است و امت اسلامی به چشمان خود نابودی لانه عنکبوت در فلسطین اشغالی را شاهد خواهیم بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز قدس و آرزوی آزادی هرچه سریعتر سرزمین تاریخی فلسطین از اشغال ستمکاران و فرعونهای زمانه، یادآور می شوم که زودتر از آنچه که صهیونیست ها فکرش را می کنند وعده رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی اسرائیل فرا خواهد رسید و اقامه نماز عید فطری باشکوه و با حضور مسلمانانی شیعه و سنی از سراسر جهان را در فلسطین و در تاریخ معاصر ثبت خواهیم کرد.

مجید آقازاده

شهردار ارومیه

Print
304 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان