• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه به مناسبت روز  معلم پیام صادر کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه به مناسبت روز معلم پیام صادر کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  مجید آقازاده، شهردار ارومیه به مناسبت روز معلم پیامی صادر کرد. در این پیام آمده  است:

بسمه تعالی

معلمی شغل مقدسی است که اساس و زیربنای رشد، توسعه و پیشرفت کشورمان این عزیزان زحمتکش پایه گذاری و با تربیت نسلی باسواد، کوشا، متعهد و با امید می توانند آینده ایران اسلامی را به بهترین شکل رقم بزنند.

معلمی شغل انبیاست و معلمان نیز همچون انبیا الهی سعی در هدایت جامعه به سمت راستی و درستی و پیشگیری از انحراف و به زوال کشانده شدن جوامع بشری دارند.

از سویی دیگر مساله تعلیم و تربیت همواره مورد تأکید آموزه های دینی و مذهبی ما بوده و جایگاه معلم در اسلام بسیار رفیع و والاست به نحوی که حضرت امیرالمومنین علی(ع) می فرمایند: هر كس كلمه اي به من بياموزد مرا بنده خود كرده است و ما نیز به عنوان شیعیان آن حضرت بدین سخن اعتقاد راسخ و قلبی داریم.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید آیت الله مطهری، 12 اردیبهشت روز معلم را بر تمامی زحمتکشان عرصه علم و علم آموزی و تعلیم و تربیت تبریک و تهنیت گفته، سلامتی خود و خانواده هایشان و موفقیت روزافزون در تمامی مراحل زندگی را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

مجید آقازاده
شهردار ارومیه

Print
258 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان