• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه به مناسبت سالروز شهادت شهید مهدی باکری و روز شهردار پیامی صادر کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه به مناسبت سالروز شهادت شهید مهدی باکری و روز شهردار پیامی صادر کرد

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه به مناسبت سالروز شهادت شهید مهدی باکری و روز شهردار پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:
 

امروز 25 اسفند سالروز شهادت شهید مهدی باکری است. بزرگمردی از دیار غیورمردان آذربایجان که در ولایتمداری و انقلابی‌گری حماسه‌های بزرگ و باشکوهی خلق کرده‌اند.

 

 لحظات زندگی شهید باکری حیات طیبه بود چه در کسوت شهردار ارومیه که الگوی شاخص خدمت خالصانه و صادقانه و مردمداری بود و چه در قَبای مقدس فرماندهی در خط مقدم جبهه و جنگ که اسوه ایثار و شهامت و شهادت شد؛ آن هم در آن لحظات حساس و سرنوشت‌ساز تاریخ انقلاب اسلامی که دفاع از میهن اسلامی و تثبیت پایه‌های انقلاب، ازخودگذشتگی و جانفشانی فرزندان دلیر ایران اسلامی را می‌طلبید و در چنین آزمون بزرگی بود که باکری‌ها مخلصانه پای در میدان نهادند و به فیض عظیم شهادت نائل شدند.

 

در سالروز شهادت شهید مهدی باکری، اسوه فداکاری  و اخلاص، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای معظم و امام راحل و با تاکید بر لزوم احیای اندیشه ولایتمداری و انقلابی‌گری در بین مدیران ساختار اداری و اجرایی کشور، روز شهردار را به همه همکارانم در خانواده بزرگ شهرداری ارومیه، مدیران شهری و شهرداران متعهد و خدوم سراسر میهن اسلامی‌مان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 

حسین مهدی‌زاده

شهردار ارومیه

Print
334 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان