• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر  پیام صادر کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر پیام صادر کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مجید آقازاده، شهردار ارومیه به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر  پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:
 

بسمه تعالی

سوم خردادماه سالروز حماسه ای ماندگار در تاریخ دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و کشورمان ایران عزیز است. در این روز خجسته، خرمشهر به دستان رزمندگان اسلام از اشغال و ستم دژخیمان رژیم بعث عراق آزادسازی شده و به آغوش میهن بازگشت.

دشمن بعثی به ظن خود کار خرمشهر را تمام شده می دید و با توجه به توان تجهیزاتی و لجستیکی خود به ذهنش خطور نمی کرد که رزمندگان جان بر کف اسلام با حداقل سلاح و تجهیزات و با حداکثر ایمان و عشق به شهادت و با توکل به خداوند متعال این شهر زیبا را آزاد کرده و در آن طنین الله اکبر خمینی رهبر از مناره های مساجد به گوش برسد.

به راستی که بنا به فرموده معمار کبیر انقلاب خرمشهر را خدا آزاد کرد و مفتخریم که شهید حمید باکری به عنوان یکی از اولین رزمندگانی بود که توانست پس از دوران اشغال پا در خاک مقدس این شهر گذارد.

اینجانب در سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی یاد و خاطره تمامی شهدای دوران دفاع مقدس و به ویژه شهدای آزادسازی خرمشهر را گرامی داشته و در برابر عظمت شهدای ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورده و بر روح پاک و مطهر آنها رحمت و درود می فرستم.
 

مجید آقازاده
شهردار ارومیه

Print
349 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان