• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش پیامی صادر کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش پیامی صادر کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  مجید آقازاده شهردار ارومیه به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش پیامی صادر کرد.  در این پیام آمده است:
بسمه تعالی
بیست و نهم فروردین فرصت مغتنمی برای یادآوری رشادت ها و دلاوری های ارتش همیشه قهرمان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این نیروی مخلص، ولایی و انقلابی است.
ایثارگری ارتشیان جان بر کف در همه عرصه ها و دوره ها و به ویژه در دفاع مقدس و حراست از کشور عزیزمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی مثال زدنی است. نیرویی که صداقت، مردمی بودن و حرکت در خط ولایت فقیه شاخصه اصلی آن محسوب می شود.
ارتش علاوه بر  فداکاری در حوزه های دفاعی در حوزه سلامت نیز با شیوع کرونا داوطلبانه پیشقدم شده و به یاری هموطنان شتافت و با در اختیار گذاشتن توان بهداشتی و پزشکی و همچنین سایر نیروهای عملیاتی کمک شایانی در راستای مدیریت شرایط بحرانی کرونا داشته است.
به طور کلی هرکجا ملت ما به کمک نیاز داشته اند ارتش در آنجا بی منت و بدون تبلیغات حاضر بوده از عرصه های دفاعی و سلامت و تا کمک به هموطنان در حوادث و رویدادهای مختلف.
اینجانب روز ارتش را بر تمامی پرسنل فداکار این نیرو اعم از فرماندهان، افسران، درجه داران و سربازان تبریک گفته و آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه شان دارم و امیدوارم در سایه عمل به منویات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و تحت عنایات خاص حضرت ولیعصر(عج) در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره همچون همیشه موفق باشند.

Print
324 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان