• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه به مناسبت ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی پیام تبریک صادر کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه به مناسبت ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی پیام تبریک صادر کرد

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  دکتر حسین مهدی زاده شهردار ارومیه به مناسبت ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی پیام تبریک صادر کرد.  در این پیام آمده است:
بسمه تعالی
۷ مهر ماه در تقویم کشور به نام روز آتش نشانی و خدمات ایمنی نام گذاری شده است تا این روز در هر سال گرامی داشته شود و فرصتی مغتنم باشد تا از تلاش ها و رشادت های انسان های  فداکار،  با اخلاص و رئوفی که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان دیگران می گذرند یاد و تقدیر به عمل آید.

 آسایش و ایمنی در شهرها در مقابل حوادث مختلف طبیعی و غیر طبیعی مدیون  فداکاری، ایثار و تلاش های آتش نشانان قهرمان و بی ادعایی است که هر لحظه آماده انجام عملیات در بطن حادثه و نجات جان همنوعان خود هستند و خوشا به حال انسان هایی که پاسدار آرامش و آسایش شهروندان هستند. 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام آتش نشان،  7 مهر روز آتش نشانی و ایمنی را به تمام آتش نشانان و فعالان فداکار این حوزه بویژه به همکاران گرانقدرم در سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان سلامتی، سربلندی و  توفقیات روز افزون تلاشگران این عرصه را آرزومندم و از تلاش ها و جان فشانی های آتش نشانان غیور، این مردان بی ادعاء در جهت ایمنی و پیشگیری از وقوع حوادث در شهر با هدف آسایش شهروندان،  قدردانی می نمایم.
دکتر حسین مهدی زاده 
شهردار ارومیه

Print
251 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان