• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه تاکید کرد: ضرورت ساماندهی مشاغل مزاحم ورودی‌های شهر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه تاکید کرد: ضرورت ساماندهی مشاغل مزاحم ورودی‌های شهر ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛محمد حضرت پوردر چهاردهمین نشست تخصصی سازمان‌های میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری کلانشهرهای کشور با بیان اینکه نشست تخصصی سازمان‌های میادین میوه و تره بار کلانشهر های کشور فرصتی برای به اشتراک‌ گذاری تجربیات شهرهای مختلف در این حوزه است، عنوان کرد: باید این موضوع که سازمان‌های میادین میوه و تره بار چقدر توانسته است در آرامش مردم شهر نقش داشته باشد توسط روسای میادین در این نشست مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه شهر ارومیه در افق 1404 به یک شهر سبز، سالم ، فرهنگی و مجهز به فناورین نوین و حمل و نقل ریلی تبدیل خواهد شد، گفت: باید بررسی کرد که سازمان میادین میوه تره بار در راه رسیدن به این افق چقدر می تواند تاثیر گذار باشد.

 وی با اشاره به خدمات محله‌ محوردر سر تا سر دنیا، گفت: باید بررسی شود سازمان میادین در ارائه خدمات محله‌محور تا چه حد موفق بوده البته در این راستا در شهر ارومیه اقدامات خوبی انجام شده است چرا که هم اینک در راستای تحقق خدمات محله‌ محوری ایجاد بازارچه‌های محلی توسط سازمان میادین در کاهش ترافیکی شهری بسیار موثر واقع شده است.

شهردار ارومیه با اعلام اینکه یکی از وظایف سازمان میادین میوه و تره بار سامان‌دهی مشاغل مزاحم است، بیان کرد: باید در این نشست کارگروه‌های تخصصی در راستای بررسی مشاغل مزاحم وتبعات ناشی از آن یعنی آلودگی صوتی و بصری تشکیل یابد .

 وی با بیان اینکه در حال حاضر 300 غرفه در نقاط مختلف شهر ارومیه راه اندازی شده است، گفت: متاسفانه هم اینک شاهد آن هستیم که در این غرفه ها اقلام با گرانترین قیمت به شهروندان فروخته می شود و باید به شدت با این موضوع از طریق بازرسی های مقابله کرد.

حضرت پور خاطر نشان کرد: شهرداری ارومیه علی‌رغم اقدامات خوبی که انجام داده هنوز نتوانسته 50 درصد عملکرد خود را مورد رضایت مردم قرار دهد.

وی با اشاره به توسعه 60 هکتاری سازمان میادین میوه و تربار شهرداری ارومیه در هشت کیلومتری محدوده شهر ارومیه ، گفت: این توسعه با توجه به مرزی بودن و قطب کشاورزی بودن ارومیه مقرر شده است در بلند مدت توسط سازمان میادین میوه و تره بار و با مشارکت معاونت شهر سازی شهرداری ارومیه احداث شود.
Print
790 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان