• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه درگفت وگوی ویژه خبری شبکه استانی سیما: افق 1404 شهر ارومیه با اجرای  فاز دوم شهروند الکترونیک  تحقق می یابد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه درگفت وگوی ویژه خبری شبکه استانی سیما: افق 1404 شهر ارومیه با اجرای فاز دوم شهروند الکترونیک تحقق می یابد

 به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه،  محمد حضرت پور درگفت وگوی ویژه خبری شبکه استانی سیما با بیان اینکه شهر ارومیه در افق 1404 به یک شهر پاک ، فرهنگی و مجهز به فناورین نوین و حمل نقل ریلی تبدیل خواهد شد، اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم در افق  1404 ، فاز دوم  آموزش همگانی  شهروند الکتروینک  وارد فاز اجرایی شد.

وی افزود:  در فاز دوم آموزش همگانی شهروند الکترونیک در سطح آذربایجان غربی 100 هزار نفر آموزش خواهند دید.

شهردار ارومیه با اشاره به نحوه ثبت نام  فاز دوم آموزش شهروند الکترونیک  در استان آذربایجان غربی، اظهار کرد: روش های ثبت نام شامل  ارسال عدد یک به  سامانه پیامکی 500018 ، و مراجعه به سایت www.urmia.ulc.ir  و یا مراجعه حضوری به غرفه های ثبت نامی در سطح شهر است.

وی گفت: در راستای نحوه استفاده از خدمات الکترونیک تا کنون آموزش‌های لازم ارائه نشده است و امید است با اجری فاز دوم آموزش همگانی شهروند الکترونیک توسط شهرداری ارومیه این مهم تحقق  یابد.

حضرت پور با اشاره به ترافیک حاکم بر شهر های استان و به ویژه ارومیه، بیان کرد: آموزش همگانی شهروند الکترونیک در کاهش تردد ، کاهش ترافیک و آلودگی هوا موثرخواهد بود.

وی با بیان اینکه فاز اول آموزش همگانی شهروند الکترونیک در سال  91 وارد فاز اجرایی شد،  اظهار کرد:  درفاز نخست شهروند الکترونیک که ارائه آموزش‌ها درزمینه‌های شهروند الکترونیک، زبان انگلیسی، کامپیوتر، کارآفرینی، سلامت و بهداشت در آن گنجانده شده بود، آموزش 70 هزار نفر از شهروندان ارومیه هدف‌گذاری شد.

شهردار ارومیه با اعلام اینکه برای افزایش رضایت مندی در حوزه خدماتی باید به سمت آموزش و استفاده از خدمات الکترونیک حرکت کرد، گفت: در راستای الکترونیکی کردن ارائه خدمات در شهرداری ارومیه هم اینک صدور پروانه الکترونیک در دست اجرا است .

وی با بیان اینکه هم اینک زیرساخت‌ها مورد نظر برای اجرای فاز دوم آموزش همگانی شهروند الکترونیک در شهرارومیه فراهم شده است، گفت: امیدواریم درآینده نه چندان دور در شهر ارومیه تمامی خدمات به صورت الکترونیکی ارائه شود.

Print
991 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان