• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه در دیدار با سرمایه گذاران کشور ترکیه؛ شهر ارومیه در بخش مسکن نیاز به جذب سرمایه گذار دارد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه در دیدار با سرمایه گذاران کشور ترکیه؛ شهر ارومیه در بخش مسکن نیاز به جذب سرمایه گذار دارد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور،  شهردار ارومیه در دیدار با سرمایه گذاران کشور ترکیه  با بیان اینکه  توسعه بخش مسکن ، خدمات  و گردشگری نیازمند به جذب سرمایه گذاراست،  اظهار کرد:  شهرداری ارومیه خواهان مشارکت با  سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران کشور ترکیه  برای انجام پروژه ها درحوزه های مختلف منجمله مسکن، احداث مجتمع های تجاری، خدماتی و گردشگری است.

وی افزود: شهرداری ارومیه  بسترهای لازم برای سرمایه گذاری در شهر ارومیه به ویژه برای سرمایه گذاران کشور ترکیه را فراهم کرده  است و این بسترها  آن چنان مهیا است که سرمایه گذاران از قبل این  سرمایه گذاریها در شهر ارومیه به هیچ وجه متضرر نخواهند شد.

شهردار ارومیه با تاکید بر سرمایه گذاری سرمایه گذاران کشور ترکیه در بخش مسکن، عنوان کرد:  با توجه به افزایش جمیعت در شهر ارومیه پیش بینی می شود که در ده سال آینده  نیاز به 100 هزار مسکن  خواهد شد  یعنی در هر سال  باید 10 هزار واحد مسکونی در شهر ارومیه ساخته شود که تحقق این مهم نیازمند به جذب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری  است.

وی با اشاره به  تولیدات کشور ترکیه در بخش پوشاک، بیان کرد: سرمایه گذاران ترکیه ای می توانند با سرمایه گذاری در احداث مجتمع های تولید پوشاک در شهر ارومیه در تولید انبوه پوشاک دراین شهر قدم بردارند.

شهردار ارومیه  خاطر نشان کرد:  شهر ارومیه  دارای یک سری ظرفیت های و پتانسیل های ویژه های برای سرمایه گذاری است که سرمایه گذاران  ترکیه ای می توانند از  این ظرفیت ها استفاده کنند.










Print
923 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان