• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه در پیامی روز مجلس را به همه نمایندگان خدوم مردم در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه در پیامی روز مجلس را به همه نمایندگان خدوم مردم در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ دکتر حسین مهدی زاده شهردار ارومیه در پیامی دهم آذرماه روز مجلس را به همه نمایندگان خدوم مردم در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت. در این پیام آمده است:
بسمه تعالی
دهم آذرماه سالروز شهادت آیت الله مدرس؛  مجاهدی که همیشه فریاد عدالتخواهی سر داده بعنوان روز مجلس در تقویم کشور نامگذاری شده است تا این روز فرصتی مغتنم باشد که از تلاش های نمایندگان خدوم مردم در مجلس شورای اسلامی قدرانی و تجلیل شود.
مجلس شورای اسلامی نماد مردم سالاری دینی و مظهر اراده ملی است و از با اهمیت ترین نهادهای کشور است و به فرموده امام خمینی (ره)"مجلس در رأس امور است" و این سخن امام راحل نشان دهنده اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی است که باید بصورت مختار در جایگاه نماینده مردم بر همه امورات کشور نظارت داشته تا توسعه کشور و در نهایت رفاه و آسایش مردم رقم خورد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید  آیت الله مدرس آن عالم بزرگوار، روز مجلس را خدمت تمامی نمایندگان محترم مردم در مجلس و به ویژه نمایندگان تلاشگر مردم شهرستان های  آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفقیات روز افزون و سلامتی نمایندگان خدوم مردم را از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.
دکتر حسین مهدی زاده
شهردار ارومیه

Print
240 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان