• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه در گرامیداشت ولادت فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: با تمام قدرت به راهمان ادامه خواهیم داد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه در گرامیداشت ولادت فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: با تمام قدرت به راهمان ادامه خواهیم داد

در آغاز مراسم، محمد حضرت پور شهردار ارومیه، ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روزمادر و روز زن گفت: زن درجامعه نقش مهمی دارد و اگر امروز شاهد پیشرفت و شکوفایی کشورمان هستیم همگی حاصل تلاش و تربیت فرزندان دیروزی و امروزی توسط این مادران است.

محمد حضرت پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش مهم بانوان در جامعه و ادارات اظهار داشت: بانوان ما در شرایط امروزی و به خصوص با توجه به فشارهای غرب بر روی فرهنگ و اقتصاد کشور نقش مهمی دارند، بانوان ما در دوران دفاع مقدس با ایثارگری و صبر و استقامتی که از خود نشان دادند و با حمایت هایی که از رزمندگان داشتند نقش مهمی را ایفا نمودند و شما باید امروز راه آن بانوان رشید و شجاع و از خود گذشته را ادامه دهید.

وی در ادامه به اشاره به راه اندازی واحد خواهران در شهرداری ارومیه گفت: با توجه به اینکه شهرداری ارومیه در راستای ایجاد بستر مناسب در زمینه های فرهنگی و تربیت خانواده، و با توجه به پیگیری ها و حمایت های شورای اسلامی شهر ارومیه، واحد خواهران شهرداری ارومیه راه اندازی می شود.

محمد حضرت پور همچنین در ادامه با تأکید بر اینکه باید احترام خاصی بر پدران و مادران داشته باشید گفت: احترام به پدر و مادر یک وظیفه شرعی است که همه ما باید در راه  خدمت به پدر و مادر تلاش کنیم و باید بدانیم و درک کنیم که اگر فرزندی در زندگانی موفقیتی کسب می کند همگی از دعای خیر و برکت پدر و مادر است و دعای پدر و مادر آن قدر اثر بخش بوده که خداوند متعال دعای آنها را قبول دارد.

شهردار ارومیه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خانواده آیت الله قریشی گفت: امروز خانواده آیت الله قریشی یک الگوی برتر و شاخص برای خانواده ها است و ما می توانیم با الگو برداری از حرکت ها و فرمایشات آن شخصیت های والامقام، در زندگانی موفق باشیم.

وی که در جمع بانوان شاغل شهرداری ارومیه سخن می گفت،خطاب به آنان اظهار داشت: رسالت اصلی مقام زن، تربیت فرزندان و حفظ کانون گرم خانواده است و شما باید نمونه بارز بانوی اسلامی باشید.

محمد حضرت پور گفت: با توجه به فشارهایی که وارد می شود با تمام قدرت راهمان را ادامه خواهیم داد و با کمک شما عزیزان و همکاران و مردم شریف و قدرشناس، ارومیه را به جایگاه واقعی خود خواهیم رساند.

گفتنی است در پایان مراسم شهردار ارومیه از بانوان شاغل شهرداری با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.



Print
1142 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان