• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه؛ زیر ساخت های فرهنگی و ورزشی در شهر ارومیه توسعه می یابد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه؛ زیر ساخت های فرهنگی و ورزشی در شهر ارومیه توسعه می یابد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت پوردر مراسم پیشواز از ماه مبارک رمضان، با تبریک آغاز ماه رحمت خدا به وظایف سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه درتغییر منظر شهری و زیبایی آن با ایجاد یک سری امکانات اشاره کرد و گفت:  اقدامات سازمان در زیباسازی شهر ارومیه  با نصب المان در میادین، نورپردازی های ویژه ، نقاشی های دیواری به ویژه در تقاطع های غیر هم سطح و هم چنین نصب آبنمای ریتمیک پارک قایم طی چند سال اخیر توسط کارشناسان مجرب و با تجربه بسیار ستودنی و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه از اولویت های اساسی شورای اسلامی و شهرداری ارومیه  در زیبا سازی منظر شهری ایجاد امکانات فرهنگی و ورزشی  منجمله  ایجاد فرهنگسرا ، مسجد، سالن ورزشی  و پارک  در یک مجموعه و در کنار هم است،  اظهار کرد:  اکنون دربسیاری از نقاط  شهر ارومیه منجمله خیابان شهید حضرت پور، شهرک شهریار،  پارک صفا ،  خیابان صمد زاده ، محله آغ داش و  خیابان علامه مجلسی شاهد ایجاد چنین مجموعه هایی در کنارهم هستیم.

شهردارارومیه  افزود:  شهرداری ارومیه به تدریج و بسته به توان و ظرفیت مناطق 5 گانه اقدام به ساخت مجموعه های فرهنگی ، تفریحی و ورزشی خواهد کرد .

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان اسلامی سعی در آسیب زدن به قشر جوان ملت ایران  از طریق  اشاعه فرهنگ غربی هستند، اظهار کرد:  باید مدیریت شهری برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و پرکردن اوقات فرغات جوانان  و مبارزه با هجمه فرهنگی دشمنان  به توسعه زیر ساخت های فرهنگی  و ورزشی اقدام  کند.

حضرت پور با اعلام اینکه  تمام دغدغه اساسی شورای اسلامی شهر و شهرداری  ارومیه  توسعه زیر ساخت های فرهنگی و ورزشی است، بیان  کرد:  امسال در بودجه  شهرداری  ارومیه  اعتباری برای توسعه زیر ساخت های فرهنگی و ورزشی  پیش بینی شده است.

وی با اشاره به غنی سازی اوقات فرغت جوانان شهر ارومیه  در تابستان امسال ، گفت:   تاکنون  4 هزار نفر  در برنامه های فرهنگی و ورزشی ثبت نام  کرده اند.

شهردارارومیه از تلاش های سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه ، سازمان ورزش و جوان و سپاه شهداء  آذربایجان غربی و و تمامی متولیان امر فرهنگ در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان تشکر و  قدرانی کرد .

و ی با اشاره به امنیت حاکم بر شهرها، بیان کرد:  این امنیت  پایدار به برکت خون شهدا حاصل شده و همچنین  نیرو های نظامی و انتظامی نیز در ایجاد امنیت پایدار در شهرها همواره  تلاش می کنند.

شهردار ارومیه با بیان اینکه اکنون شورای اسلامی شهر وشهرداری ارومیه فرتر از رسالت و وظیفه خود گام برداشته است ، ابراز کرد:  اطعام 2 هزارو 200  نفر از یتیمان شهر ارومیه در رمضان امسال  و ایجاد اشتغال برای جوانان شهر با انجام پروژه های سرمایه گذاری از اهم برنامه های شهرداری ارومیه در کنار مقولات عمران و زیبا سازی  است.

Print
962 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان