• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه: عدم هماهنگی های بین دستگاه های اجرایی، مانع ریشه کن شدن متکدیان می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه: عدم هماهنگی های بین دستگاه های اجرایی، مانع ریشه کن شدن متکدیان می شود

به گزارش سایت خبری شهرداری ارومیه و به نقل از خبرگزاری ایسنا،محمد حضرت پور در رابطه با اجرا نشدن كامل طرح جمع آوري كودكان كار و متكديان اظهار كرد: بايد تمامي دستگاه هاي دخيل در اين امر هماهنگي و همكاري لازم را انجام دهند تا بتوانيم اين طرح را به مرحله كامل اجرا در برسانيم.

وي با بيان اين كه اجراي اين طرح از علل اصلي ساماندهي و توانمند سازي كودكان كار است، افزود: اميدواريم سازمان بهزيستي با همكاري و مشاركت انجمن هاي خيريه، نيروي انتظامي و مدد كاران اجتماعي نسبت به شناسايي و پذيرش كودكان خياباني در تمامي نقاط شهر اقدام كند و شهرداري اروميه نيز از تمامي جهات آمادگي و همكاري لازم براي اجراي اين طرح را بر عهده دارد.

شهردار ارومیه در پاسخ به اینکه، چرا رفته رفته به تعداد متکدیان در سطح شهر ارومیه افزوده می  شود، گفت: متاسفانه همه در این راستا شهرداری را مقصر می دانند ولی باید توجه کرد که برای تحقق شهری بدون گدا باید دستگاه های اجرایی و انتظامی همگی هماهنگی ها و تعاملات مناسبی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: نمی خواهیم کسی را مقصر بدانیم ولی باید به این مورد اذعان داشت که بدون هماهنگی نمی توان در این راستا موفق شد.

Print
923 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان