• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار اورمیه : ورزش هم جزئی از پروژه های شهری است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار اورمیه : ورزش هم جزئی از پروژه های شهری است

محمد حضرت پور در معیت مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، روح اله حضرت پور عضو شورای اسلامی شهر، قائم مقام باشگاه شهرداری و جمعی از اعضاء اتاق فکر شهرداری اورمیه در سالن نور، یکی از محل های برگزاری مسابقات حضور یافت و از نزدیک در جریان نحوه اجرای این جشنواره قرار گرفت.

آژانس خبری آذربایجان غربی در این مورد به نقل از شهردار اورمیه نوشت: این جشنواره ها باعث تقویت استعداد های جوانان و نوجوانان جامعه می شود و این حرکت باعث کشف استعداد های زیادی در شهر می شود و همچنین موجب کاهش دغدغه جوانان در پیدا کردن محیطی برای ورزش آن هاست.

حضرت پور خاطر نشان کرد:  ایجاد چنین بستری برای اوقات و فراغت جوانان بسیار مهم و ضروری است و چنین فعالیت هایی را موثر و سازنده می بینم و همچنین از بنیانگذاران و متولیان این حرکت و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سپاسگذارم و توصیه می کنم این فعالیت ها نه تنها در رشته فوتبال بلکه در تمامی زمینه ها تسری پیدا کند بخصوص در مناطق کمتر توسعه یافته شهر، تا بتوانیم فراغت جوانان را تامین کرده و خدایی نا کرده جوانان ما به راه های دیگری کشیده نشوند.

شهردار اورمیه همچنین استفاده ابزاری از این نوع حرکت های ورزشی را خیانت به مردم تلقی کرده و خاطر نشان کرد که این نوع تحرکات باید به دور از هر نوع حاشیه ای صورت پذیرد.

 وی در ارتباط با ادامه فعالیت ها در این زمینه گفت: من به این فعالیت ها به چشم یک پروژه همچون پروژه های عمرانی که در شهر شاهد آن هستیم نگاه می کنم و طبیعتا این برنامه ها موقت نبوده و همچون پروژه های دیگر شهرداری ادامه خواهد داشت و به هیچ عنوان ایجاد چنین بستری را هزینه نمیدانم بلکه سرمایه گذاری کلانی برای سلامتی جوانانمان و آینده شهر می دانم.

حضرت پور ادامه داد:  بنده از اینکه شهرداری به عنوان یک واسطه توانسته بیش از 180 تیم را در کنار هم جمع کرده و بیش از 3000 نفر را درگیر این مسئله کند شاکر خداوند هستم.

 وی افزود: تاکید می کنم که هیچ گونه محدودیت مالی بر سر راه چنین حرکت های فرهنگی و ورزشی وجود نداشته و نخواهیم داشت.





Print
838 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان