• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار منطقه 4 شهر ارومیه با شهروندان ساکن در محله دیگاله دیدار و به رفع مشکلات شهروندان پرداخت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار منطقه 4 شهر ارومیه با شهروندان ساکن در محله دیگاله دیدار و به رفع مشکلات شهروندان پرداخت

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ اردوی جهادی شهرداری منطقه 4 در خیابان دیگاله به منظور خدمت رسانی در قالب دیدار شهردار منطقه با شهروندان اهالی محله دیگاله در مسجد امام حسین(ع) با همکاری بسیج ادارات ارومیه و حضور دیگر ارگان های دولتی و سازمان ها برگزار شد.

در این نشست که با حضور نمایندگانی  از اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مدیران و معاونین شهرداری منطقه 4 و مسئولانی از شهرداری ارومیه و مسئولانی از دیگر ارگانها حضور داشتند مردم رو در رو با مدیران به پرسش و پاسخ پرداختند.

فرخ عبدی، شهردار منطقه 4  با عرض خوش آمد گوئی به همه حضار گرامی و شهروندان محله دیگاله  ضمن عرض تسلیت بمناسبت  فرا رسیدن ایام سوگواری ابا عبدالله حسین (ع) و قبولی طاعات و عبادات مردم شریف محله دیگاله با اشاره به نهضت امام حسین(ع) و فلسفه قیام آن حضرت در راستای حفظ دین و قران اشاره کرد و افزود: ما وام دار اهل بیت عصمت و طهارت هستیم و باید در امورات کاری و زندگی خود همواره ایشان را مد نظر و توجه خود داشته باشیم چراکه راه حق و عدالت راه ائمه و امامان ما است.

عبدی در ادامه به اهمیت حضور مسئولین در بین مردم اشاره و خاطر نشان کرد: حکومت داری در نظام اسلامی به مانند نظام های غربی نیست و مردم ولی نعمت مسئولین و مسئولین خادمان مردم هستن و نباید در پشت میز ها بمانند و با بروکراسی های رایج ادارات و سازمان ها با مردم برخورد کنند.

 وی به همراه مسئولین منطقه و اعضای شورای اسلامی ارومیه به بررسی مشکلات مردم محله دیگاله پرداخته و از نزدیک شاهد وضعیت و معضلات مردم قرار گرفتند.

 اقامه نماز جماعت در مسجد محله دیگاله و حضور در جمع نمازگزاران پایان بخش این مراسم بود.

Print
726 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان