• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه چاله شهری در معابر به سامانه 137 گزارش دهند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه چاله شهری در معابر به سامانه 137 گزارش دهند

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور با اشاره به فرا رسیدن سال جدید و ترمیم آسفالت معابر، بیان کرد:  با توجه به بارش های زیاد در شهرکه این بارش ها باعث چاله و چوله در برخی معابر  شده است که نیاز به مرمت دارد.
وی عنوان کرد:  اکیپ های  آسفالت در سطح مناطق پنج گانه در حال  گشت زنی هستند تا معابری که نیازمند به مرمت هستند گزارش و نسبت به مرمت اقدام شود .
شهردار ارومیه اظهار کرد:  در طول یک هفته گذشته که در شهر بارشی وجود نداشت بیش از 1500 مورد چاله وچوله شهری ترمیم و آسفالت شده است.
وی افزود: با توجه به گسترده بودن شهر شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه چاله شهری با سامانه 137 در ارتباطات باشند تا موارد مطروحه در اسرع وقت رفع شود.
شهردار ارومیه در ادامه با اشاره به تخفیف 30 درصدی شهرداری نسبت به بدهی های شهروندان ، بیان کرد:  شهرداری ارومیه از بهمن ماه قبل از فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به استناد مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه تخفیف 30 درصدی عوارض نوسازی، عوارض پسماند و تخفیف در صدور پروانه را آغاز کرد.
وی از شهروندان درخواست کرد از این سیاست های تشویقی ابلاغی شهرداری ارومیه استفاده کنند و پرداخت های خود را به روزهای آخر اسفند ماه نیندازند و این روزها  نسبت به تسویه  بدهی های خود اقدام کنند.
به گفته شهردار ارومیه  درآمدهای شهرداری از محل پرداخت های شهروندان تامین می شود که مشارکت شهروندان  با پرداخت مطالبات شهری کمک شایانی در بحث تامین درآمدهای شهرداری  و ارتقای زندگی شهروندی می کند.

Print
417 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان