• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

صدور اخطاریه جمع آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی از معابر عمومی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

صدور اخطاریه جمع آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی از معابر عمومی

بازرسین ستاد خاک و نخاله سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه به صورت شبانه‌روزی در سطح شهر حال گشت‌زنی هستند تا مکان‌های انباشت نخاله و مصالح ساختمانی در سطح معابر را شناسایی و اخطاریه‌های لازم را صادر کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در خصوص برنامه سازمان برای برخورد با انباشت‌کنندگان خاک و نخاله‌های ساختمانی در سطح معابر عمومی، گفت: از آنجایی که انباشت مصالح ساختمانی از مصادیق سدمعبر بوده لذا بعد از برگزاری جلسات متعدد در این زمینه و براساس مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه، تصمیم براین شد که با متخلفین در قالب دو اخطاریه برخورد شود.

به گفته هادی بصاری در اخطاریه اول به مدت ۴۸ ساعت به فرد فرصت داده شده تا اقدام به جمع‌آوری مصالح کند و در صورت عدم توجه به اخطاریه اول بعد از ۴۸ ساعت، اخطاریه دوم توسط ضابطین سازمان مدیریت پسماند صادر و براساس قانون در اخطاریه دوم ۱۲ ساعت جهت جمع‌آوری نخاله‌ها فرصت داده می‌شود.

 

وی افزود: در صورت عدم تبعیت از اخطاریه دوم نیز بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه، ضابطین سازمان مدیریت پسماند اقدام به جمع‌آوری مصالح ساختمانی کرده و فرد برای باز پس‌گرفتن مصالح خود باید هزینه حمل و جریمه صادر شده را پرداخت کند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به برخورد با متخلفین تخلیه نخاله‌های ساختمانی اظهار کرد: کسانی که مبادرت به تخلیه نخاله‌های ساختمانی کنند علاوه بر جریمه نقدی منجر به توقیف خودرو فرد مذکور می‌شود.

وی گفت: همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده خودروهایی که مبادرت به تخلیه نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر می‌کنند با شناسایی خودرو مذکور تخلف را به سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گزارش دهند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: ضابطین سازمان نیز به صورت شبانه‌روزی در حال گشت‌زنی در جهت شناسایی و برخورد با متخلفین هستند.

Print
996 رتبه بندی این مطلب:
3/5
دی ان ان