• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ضدعفونی معابر پرخطر و ناوگان حمل ونقل عمومی تداوم دارد/فاصله گذاری اجتماعی جهت قطع زنجیره کرونا رعایت شود/گشایش تقاطع غیر هم سطح آذربایجان طی اردیبهشت ماه
حیدری
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ضدعفونی معابر پرخطر و ناوگان حمل ونقل عمومی تداوم دارد/فاصله گذاری اجتماعی جهت قطع زنجیره کرونا رعایت شود/گشایش تقاطع غیر هم سطح آذربایجان طی اردیبهشت ماه

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با اشاره به رزمایش کمک مؤمنانه ، بیان کرد:  در این مقطع و همچنین با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بهترین حرکت آن است که از نیازمندان طبق فرمایش مقام معظم رهبری  «خوب است ک رزمایش گسترده‌ای در کشور برای همدلی و کمک همدلانه به نیازمندان و فقرا اتفاق بیفتد» دستگیری و حمایت کرد.

وی با بیان اینکه مردم و خیرین نیز می توانند جهت کمک به نیازمندان کمک های های خود را به حساب بانک شهر شهرداری ارومیه  و حساب هلال احمر استان  وایز کنند، عنوان کرد:  در اردیبهشت ماه نیز توزیع بسته های حمایتی برای نیازمندان توسط قرارگاه امام خامنه ای(مدظله العالی) آغاز می شود.

حضرت پور با اشاره به حمایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار کرد:  با تصویب شورای اسلامی در جهت حمایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بسته حمایتی اختصاص داده شد که از هفته گذشته آغاز و همچنان تداوم دارد.

وی گفت:  با مصوبه شورای اسلامی شهر لایحه سال 99 هنوز بسته نشده است لذا شهروندانی که قبل از آغاز سال جدید درخواست پروانه ساخت کرده بودند تا پایان هفته اول اردیبهشت ماه  مهلت دارند نسبت به انجام سایر امورات صدور پروانه اقدام کنند .

شهردار ارومیه با بیان اینکه همچنان ضدعفونی شبانه معابر پرخطر و سایر معابر اصلی و فرعی شهر و ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای قطع زنجیره کرونا تداوم دارد، اظهار کرد:  با هماهنگی مرکز بهداشت تا شعاع50 متری محل اقامت بیماران کرونا ضدعفونی وعملیات دفع بهداشتی پسماند و ضدعفونی محیط زندگی انها بصورت روزانه صورت می گیرد.

وی ادامه داد:  با توجه به اینکه بخشی از فعالیت ها آغاز شده از مردم درخواست کرد جهت شکست کرونا، توصیه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، اجتناب از تجمعات را رعایت کنند.

حضرت پور همچنین از مردم درخواست کرد  جهت پیشگیری از ویروس کرونا در صورت خارج شدن از منزل و شروع فعالیت ماسک بزنند و دستکش دست کنند، عنوان کرد:  در حال حاضر توسط قرارگاه حمزه سیدالشهدا روزانه  10 هزار ماسک تولید می شود.

وی با بیان اینکه باز شدن برخی معابر هسته مرکزی شهر و فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در این معابرمنوط به تصمیم امروز شورای ترافیک استان است،  اظهار کرد:  با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در این محدوده ها تردد صورت می گیرد وهمچنین جهت شکست کرونا ناوگان حمل و نقل عمومی بصورت روزانه ضد عفونی و بر هوشمند سازی دریافت بلیط کرایه ناوگن تاکسی رانی اقدام می شود.

شهردار ارومیه با بیان اینکه دکه های شهرداری مستقر در خیابان های  کاشانی و امام (ره) می توانند غرفه های را بازو فعالیت  کنند، بیان کرد:  باز شدن سایر اصناف منوط به ثبت نامه در سامانه هوشمد فاصله گذاری اجتماعی است.

وی از مردم درخواست کرد برای  قطع زنجیره کرونا فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، عنوان کرد:  در این راستا  تمام تلاش مدیریت شهری نیز بر این معطوف شده است که بهداشت محیطی چون ضدعفونی معابر را انجام دهد.

شهردار ارومیه در ادامه با بیان اینکه تقاطع غیر هم سطح آذربایجان طی اردیبهشت ماه گشایش می یابد، اظهار کرد:  اگر چه به دلیل ویروس کرونا آیین افتتاح برگزار نمی شود اما طی اردیبشهت ماه گشایش می یابد و امید است که آییین افتتاح  در عید سعید فطر برگزارشود.

 

Print
368 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان