• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ضرورت ایجاد مقصدهای گردشگری در اطراف شهرهای آذربایجان غربی/ شهرداری های استان ارائه مشوق به سرمایه گذاران را مدنظر قرار دهند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ضرورت ایجاد مقصدهای گردشگری در اطراف شهرهای آذربایجان غربی/ شهرداری های استان ارائه مشوق به سرمایه گذاران را مدنظر قرار دهند

معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه مطرح کرد:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، حسین اشرفی در نشست تخصصی و هماهنگی نخستین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و تجاری آذربایجان غربی که با حضور شهرداران و معاونان شهرداری های استان برگزار شد، اظهار کرد: همه قبول داریم در حوزه سرمایه گذاری و قوانین و شیوه نامه های موجود مشکلاتی هست اما  باید تلاش حداکثری کرد و موانع را برای پیشبرد اهداف شهرداری ها با تعامل از پیش رو برداشت.

وی با تأکید بر جذب سرمایه گذاران افزود: شهرداری ها ارائه مشوقها به سرمایه گذاران برای جذب آنها و تسهیل امور مرتبط با سرمایه گذاری  را به صورت ویژه پیگیری کنند تا مشکلات حوزه عمران و اقتصاد شهری را بتوانند کاهش دهند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه با اشاره به ضرورت توجه به موضوع گردشگری در شهرها و تحول اقتصاد محلی از این طریق تصریح کرد: باید در اطراف شهرها مقصدهای سفر ایجاد کنیم و ضروری است آذربایجان غربی به عنوان مقصد گردشگری در سطح منطقه، کشور و کشورهای مجاور مطرح شود.

اشرفی با تأکید بر اهمیت نخستین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و تجاری آذربایجان غربی و ضرورت حضور قدرتمند شهرداری ها ادامه داد: این همایش و همایش های مشابه می تواند محل جذب سرمایه و رفع برخی مشکلات حوزه مدیریت شهری است.

وی اظهار کرد: شهرداری ها باید بر اساس شیوه نامه های موجود راهکارهایی پیدا کرده و نگذارند سرمایه گذاران به سایر استانها بروند، چون به معنای واقعی کلمه رقابت در جذب سرمایه گداران در سطح کشور و بین استانها و حتی از سوی کشورهای همسایه وجود دارد.

اشرفی یکی از مهمترین راهکارها برای رفع موانع سرمایه گذاری را هماهنگی های متداوم  با سایر ادارات و ارگانها دانست و گفت: اتخاذتدابیر جدی  باید در این راستا اندیشیده شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: خواستار جمع بندی و ارائه مشکلات از سوی شهرداری ارومیه در نخستین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و تجاری آذربایجان غربی هستیم تا هم از تکرار مکررات جلوگیری شده و هم بتوانیم به صورت منسجم برای حل مشکلات شهرداری ها ورود کرده و چاره اندیشی کنیم.

Print
424 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان